maandag 11 juni 2012

Romper gepimpt

Mijn petekindje is ondertussen al bijna 7 weken oud en op het kraamkadootje na had ik nog niets speciaals voor hem gemaakt. Foei!! Want zoals ik begrepen heb, moet ik mijn petekindje extra verwennen......
Dus ging ik aan de slag, samen met mijn kleuter want hij vindt het reuze interessant hoe de plotter werkt. We kozen de lieve olifantjes met baby blauw flexfolie en zie hier het resultaat.

   
Romper met flexfolie olifanten applicatie gepimpt 

Detail van olifanten flexfolie applicatie

 Het kleine olifantje is wel te klein geworden, nog geen 2,5 cm hoog en 4 cm lang, waardoor het oogje te klein was om vast te persen op de romper.... ik geloof dat het niet zo heel erg is, maar ik heb er van geleerd. De "grote" olifant is 4 cm hoog en 7 cm lang.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...