woensdag 11 juli 2012

Hoverrock, een beetje van mezelf en een beetje van FM


De verbasterde Hoverrock van Farbenmix is af.

Ik heb de broekspijpen in totaal elk 6cm minder wijd gemaakt. Het pof effect heb ik gecreëerd door onder in de pijpjes een tunneltje te maken en daar elastiek door te rijgen. In plaats van koordjes bij de zakken heb ik ook elastiek in het tunneltje geregen en daaroverheen heb ik sierband met randje kant gestikt.
Aangezien strikbandjes bij de taille mij niet praktisch lijken voor een baby. Mijn baby kennende gaat ze er net zo lang aan trekken totdat ze de bandjes in haar mond kan stoppen om heerlijk te gaan soffen. Dus ook hier heb ik een tunneltje met elastiek gedaan.
De sluiting heb ik, ik zou bijna "natuurlijk" zeggen, met Kam snaps gedaan. Om het contrasterende roze terug te laten komen, heb ik onder de Kam snap kleine bloemetjes applicaties gedaan.
Het maatlabeltje en mijn naamlabeltje heb ik tussen het boven en onderstuk gezet.



Tja en nu is het weer tijd dat de temperatuur om hoog gaat, zodat dit pakje ook gedragen kan gaan worden!



3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...