maandag 8 oktober 2012

Dinosaurussen van flockfolie

Shirt gepimpt met dinosaurussen van flockfolie applicaties
In het voorjaar kocht ik dit shirt. Zoonlief was er niet echt blij mee. "Mama zo'n saaie trui trek ik toch echt niet aan!" was het commentaar wat ik kreeg. Dus belandde het op de 'nog wat mee te doen' stapel. Aangezien het weer iets kouder wordt en onze grote knul weinig kleren in zijn kast had liggen, werd het nu dan toch echt tijd om dit shirt "op te leuken". 

Ik liet hem zelf kiezen wat hij op zijn shirt wilde. Enige twijfel tussen monsters, dino's of een heftruck.....  
De dinosaurussen hebben gewonnen! Daarna mocht hij kiezen of hij ze van flockfolie of flexfolie wilde hebben. "Die zachte flock, mama" . Ook snel duidelijk dus. Flockfolie voelt namelijk een beetje als velours aan en flexfolie is glad van structuur.
Daarna nog de keuze uit de kleuren.... bruin en limoen groen. Verder kreeg ik de opdracht van hem om 2 grote dino's te snijden en 7 kleintjes.

Ik heb hem de 9 dino's gegeven en hij heeft zelf ze neergelegd hoe hij het wilde hebben. Met dit als resultaat. 

Natuurlijk heeft hij vandaag het shirt aangetrokken, trots en blij als hij er mee is!

2 opmerkingen:

  1. Nou, dat snap ik! wat een gaaf shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was ook positief verrast hoe leuk de compositie geworden is! Eerst was alles her en der op het shirt gelegd, goed verspreid zeg maar.... toen heb ik hem gewezen op de zijnaden en laten zien hoe zijn armen voor de zijnaden vallen..... hij ging weer schuiven met de applicaties en toen was dit het resultaat! Heerlijk om zo samen te werken aan een shirt!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...