woensdag 21 november 2012

Busy bag - sneak preview

Verkeersborden, busy bag in de maak

Onze grote knul vindt verkeersborden erg leuk...... hij vertelt ons dan ook haarfijn wat er aan de kant van de weg staat, waar we op moeten letten en dat we onze snelheid aan moeten passen. 
Nu heb ik bedacht dat ik daar wel een busy bag over kon maken. Wat het precies gaat worden, laat ik nog even in het midden. Vanavond heb ik al wat verkeersborden geknipt. Morgen hoop ik verder te kunnen gaan, zodat volgende week zaterdag alle twee de knullen weer een zelf gemaakt kadootje in hun schoen kunnen vinden.
Ohja, het Ziza lapje van de swap ga ik erbij gebruiken!

6 opmerkingen:

  1. Ik heb eerst maar eens opgezocht wat een 'busy bag' eigenlijk is :)
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel beniewd wat het gaat worden, dochterlief is ook regelmatig bezig over de verkeersborden onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ergens gevonden op het www. Heb geen URL opgeslagen dus even googlen vrees ik.

      Verwijderen
  4. ehm...excuus, vorige reactie was van mijn 9 jarige autistische zoon. Hij is helemaal in de ban van verkeersborden, en heeft uw blog waarschijnlijk met googelen gevonden. het is noet de bedoeling dat hij reageert op blogs ed. nogmaals excuus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niets hoor! Prima vraag al begrijp ik je reactie zeker wel. Ik hoop dat hij ze ook vindt zodat hij ze kan uitprinten. :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...