zondag 25 november 2012

Give away startpakket flockfolie, flexfolie of hotfix rhinostones

Startpakket flockfolie en flexfolie van www.MaMarieke.nl

Wie wil er ook een startpakket flockfolie, flexfolie of hotfix rhinostones winnen?
Bij 50 "likes" op facebook verloot ik een startpakket naar keuze....

.....MaMarieke.....
(rechtstreekse link naar fb pagina)

Startpakket hotfix rhinostones van www.MaMarieke.nl




In mijn webshop kun je precies zien wat erin het flockfolie-, flexfolie- en hotfixpakket zit. Bij de tips kun je vinden hoe je er applicaties mee kan maken. In mijn blog kun je heel wat suggesties vinden wat je ervan kunt maken.




Dit blog berichtje was in het kader "hoe vergroot ik mijn vindbaarheid". Ik hoop dat jullie dat geen probleem vinden en wie weet win je wel een startpakket. Binnenkort wil ik ook zeker een "blog"give away organiseren. Voordat ik dat ga doen, wil ik eerst nog goede inspiratie hebben en een klein beetje meer tijd. Met nu nog een verjaardag, Sinterklaas, kerst, oud&nieuw en de vakantie voor de boeg wordt het voor dit jaar iets teveel. Jullie houden dat dus echt tegoed voor volgend jaar! Maar tot die tijd, blijft ik hier wel actief natuurlijk. Ik hoop dat jullie gezellig mee blijven lezen en berichtjes achter blijven laten. Ik geniet daarvan!

7 opmerkingen:

  1. Ik heb je ge 'liked' op facebook. Of moet ik ook nog ergens op reageren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, je hoeft alleen maar te liken... maar mocht je wat ergens over me willen schrijven en een linkje zetten is dat natuurlijk altijd welkom ;).

      Verwijderen
  2. Leuk ik heb je ook even gedeeld via mijn facebook zitten genoeg crea's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, jammer ik heb geen facebook. Ik wacht maar je blog give away af. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...