vrijdag 2 november 2012

Jong geleerd is oud gedaan.....





Onze "baby" is bijna 11 maanden, kruipt het hele huis door,

ik was haar laatst kwijt.....

even zoeken, want het was heel stil.....

en ik vond haar, in deze situatie.....

oh wat was ze trots.....

even leek ze te stoppen met haar actie.....

maar dat was schijn.....

ze ging rustig door met de patronen bekijken.....

en proeven.....


 Sinds haar eerste ontdekking,

 lijkt deze plank met patronen wel een magneet voor haar.

 Waar ik haar ook zet, elke keer vindt ze dit plekje terug. 

Belooft dit wat voor later?

8 opmerkingen:

  1. En, heeft ze een leuk patroon voor zichzelf uitgekozen? Het is wel grappig, alleen jammer van de rommel die het geeft....

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zo jammer voor haar dat haar mama steeds ingrijpt.... volgens mij ligt er al veel door elkaar. Gelukkig is het de stapel niet favoriete patronen ;).

      Verwijderen
  2. Haha wij hebben ook zo van die plekjes, de dvdkast bijvoorbeeld... Elke keer opnieuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo schattig. Bij een ander dan toch want als zoonlief hier de lades leeghaald, vind ik dat precies niet zo schattig :-)

    Amai en dat zijn nog niet eens al je patronen, om jaloers op te zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. allemaal oude knippies en wat gekregen Roos patronen van iemand die zijn zolder op had geruimd!

      Verwijderen
  4. Super om te zien!! Maar goed dat ik mijn patronen hoog heb staan anders zou hier dochterlief ook alles bekijken. Momenteel met haar 15 maanden vind ze boeken kijken erg leuk net als jouw mooie dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk dat ik ze ook maar hoog ga weg leggen.... het blijft te leuk voor haar......

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...