woensdag 14 november 2012

Lap-swap post!

Ontvangen lapjes van 50*50cm van de lap swap

............ en ik had gisteren ook post!

4 super leuke lapjes
mooie labeltjes
en een lieve groet van Kris

nou wat wens je dan nog meer?


.......... meer uitleg over de inhoud van mijn envelop wellicht?......

Anna, zo te zien een recycle lap met super schattige zeeleeuwtjes, vlinderdertjes, poesjes en zonnetjes, heel vrolijk echt een lief kinder lapje! 
Er op zit nog een mooi label. Een kaartje met knopen en dat weer met een mooie grote knoop vast genaaid om het lapje. Heel origineel!

Ziza zipper, een stoere donker blauwe stof met verschillende kleuren blauwe en rode sterretjes, daar kan ik vast iets leuks voor de knullen van maken! Ook een mooi kaartje als label. Aan de ene kant een lief paddestoeltje en op de ander kant de naam. Of het nou gedrukt is weet ik niet goed, misschien ook wel een stempel?

ZusjeB, een prachtig fleurig roze meisjes lap. De combinatie roze met zeeblauw vind ik altijd zo mooi! Wat heb je een leuke stempel!

Mim, een bijzonder muzikale lap! Heel origineel en manlief zei gelijk dat ik er een blokfluit hoes van kon maken.... alleen een blokfluit hebben we nog niet in huis. Maar niet alleen het lapje is prachtig, wat een werk om zo'n labeltje te versieren. Jullie moeten weten er zit een heel gehaakt randje omheen! Wat een werk.


Lieve meiden ik ga op jullie blog ook eens een kijkje nemen. Wellicht doe ik nog meer inspiratie op. Natuurlijk laat ik ook even een berichtje achter dat ik de gelukkige eigenaar ben van een van jullie lapjes!

Nu nog verder een bestemming vinden voor de lapjes, word vervolgd!

************************

Edit.... blogs bekeken.... mijn to-do-lijst wordt alleen maar langer, wat een geweldige blogs hebben jullie! Heb me natuurlijk even aangemeld ook.

8 opmerkingen:

  1. He jij hebt ook een stofje van Mim gekregen! Ik had ook al zo'n mooi gehaakt labeltje.
    En ik heb weer een stofje van jou gekregen. Wat grappig hoe dat elkaar weer samen brengt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh goed zo! hier word ik helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De "After-swap" activiteit zal ook nog wel de nodige tijd kosten... alle blogs langs gaan!

      Verwijderen
  3. Ik kreeg een mooi paars stofje van jou, dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om allemaal te lezen! Nog 1 stofje is "zoek"... ben benieuwd wie die heeft. Laten jullie ook weten wat jullie er van gemaakt hebben? Ben erg nieuwsgierig ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je mijn stofje hebt gekregen! Het heet het Ziza-stofje omdat mijn blog er mee is begonnen! het was de achtergrond van mijn 1ste banner en van de 'pinterest-' en 'twitter'-button.
    Hij komt van de Boerenbonthal in Amsterdam :) Dit was het eerste stofje wat ik kocht toen ik een naaimachine had gekregen (en toen begon ik ook mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om het verhaal achter het stofje te horen! Ik had al gezien dat het meerdere malen terug kwam op je blog. Het is echt een leuk stofje! Dank je.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...