woensdag 7 november 2012

Vlinder applicatie van hotfix rhinostones

Eigen gemaakte vlinder applicatie van hotfix rhinostones startpakket van MaMarieke.

Mijn nichtje van ruim 3,5 jaar vraag ik zo af en toe of ze wil dat ik nog wat voor haar maak. Nu vroeg ik haar of ik nog iets met die glitter-steentjes voor haar mocht maken en welke kleuren ze wilde en wat voor plaatje. Misschien leuk om te weten, het Hello Kitty shirt wat ik eerder voor haar gemaakt heb, is haar favoriete shirt.

"Tante Marieke dat wil ik wel, roze en een vlinder." En denk er dan zo'n heerlijk snoetje bij en een vlaams accent..... nou dan kan ik niet anders dan in actie komen toch?

De applicatie maakte ik al 2 weken geleden van een startpakket hotfix als voorbeeld voor de workshop. Je kunt zo'n applicatie dus prima bewaren, de steentjes zijn allemaal goed blijven plakken aan het folie. Vandaag heb ik dan eindelijk de vlinder op het roze shirt gestreken. Mijn nichtje moet nog even geduld hebben, ik ben benieuwd wat ze er van vindt!

2 opmerkingen:

  1. Leuk! De mama heeft het al gezien op de computer, en is ervan overtuigd dat dit lievelingsshirt nummer 2 wordt. Knap gedaan Marieke!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen.... in ieder geval is het weer een maatje groter, dus kan het nog langer mee :).

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...