maandag 1 april 2013

bezoek in onze tuin op paasochtend

Bezoek in onze tuin op paasochtend, wilde konijntjes en een roodborstje

Een koude nacht, een paar vlokjes sneeuw en de rijp zorgt altijd voor mooie plaatjes in de tuin. Op paasochtend kwam ik met peuter beneden en zaten er 2 wilde konijntjes wel heel dichtbij huis. Super schattig zaten ze zich te wassen, te eten en te huppen.... al denk ik met enige vrees aan onze moestuin straks, want deze 2 konijntjes zien we elke dag in onze tuin. 
Het roodborstje was druk aan het zingen. 

Wat kan een vroege ochtend toch mooi zijn!

P.S. het tabblad bovenin gezien wie er allemaal mee doen aan de lap swap? Ik heb mijn best gedaan om iedereen erop te zetten, maar als je er toch niet bij staat, laat het me weten dan krijg je ook een plekje en link! Doe je nog niet mee en heb je zin om mee te doen? Laat dan ook een berichtje achter.

3 opmerkingen:

  1. haha ja, nu nog wel.... totdat het wat warmer gaan worden en konijntjes gaan doen waar ze goed in zijn... en onze worteltjes en andere groenten gaan groeien... dan denk ik dat ik het een stuk minder leuk zal vinden..... maar ach, ze zien er nu nog schattig uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...