woensdag 3 april 2013

Give away en lap swap update!

Give away

Een speciale maand met aan het eind de kroning, daar hoort toch wel een leuke actie bij dacht ik. Naast een flexfolie pakket in de nationale kleuren wat je gratis krijgt bij bestellingen (zie voorwaarden in de shop)
maak je deze maand daar ook elke week een kans op zo'n freubel setje.

Speciaal voor mijn blogvolgers geef ik 1 setje naar keuze weg op 16 april! Gewoon omdat ik het enorm waardeer dat jullie hier mee lezen, berichtjes achter laten en het voor mij een geweldige afleiding is!



Give away
Zou jij zin hebben om te freubelen met zo'n pakket? 
Laat een berichtje achter, wordt volger en ik zou het zeer waarderen als je een beetje reclame maakt met dit kleine plaatje en een link.




Lap swap
Tot slot nog een lap swap update:
* 21 deelnemers, nationaal en internationaal
* 3 gevulde enveloppen hebben mij bereikt
* alle katoenen stofjes mogen, maar
* wil je liever geen tricot ontvangen, schrijf het op je retour envelop!

23 opmerkingen:

  1. Ik doe uiteraard weer mee hihihi... Alweer reclame voor je maken, tuurlijk!!, :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! Ik doe graag mee ;-) liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik doe graag mee met de leuke give away! Als ik win maak ik iets leuks voor onze oudste, zij is vanaf volgend jaar op Koningsdag jarig! Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja dat is waar... het staat nog niet in mijn systeem dat het de 27ste gaat worden...

      Verwijderen
  4. Leuk ik doe mee! Ik moet binnenkort ook maar eens een give away gaan organiseren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik houd je in de gaten.... niet dat het uitmaakt, want heb nog nooit zelf wat gewonnen ;) maar vind het wel super om wat weg te geven!

      Verwijderen
  5. ik doe mee, wat leuk....en het komt ook op mijn site
    www.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He, bij jou ben ik wel eens langs geweest..ik herkende het aan de scrabble letters :) !

      Verwijderen
  6. Ik doe graag mee aan de give away en ben zelf ook het broeden op een leuke k(r)oningsdag creatie. Zal reclame voor je maken op mijn blog. (en meteen ook even opgeven voor de lapswap, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk ;-)
    even reclame maken via facebook
    ik kijk al uit naar de lapjes die ik ga ontvangen volgende maand

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zal een linkje zetten op mijn blog ikblogjijblogt (als reclame) , maar doe niet mee, of heb je het pakketje ook in belgische kleuren...hihihi ;-)
    Fijne groet, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief! En nee sorry heb geen zwart - geel - rood lint :(. Ik zal ook eens een kijkje op jouw blog nemen!

      Verwijderen
  9. Wat een leuk pakketje, ik doe graag mee!
    Leuk om te kunnen dragen tijdens de koningsspelen op school.

    Groetjes,
    Marianne mjmb

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag doe ik mee, en ik zal je even linken op mijn blog!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, leuk! Ik waag ook een gokje!

    Groetjes Barbera

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De lapjes voor de lapswap gaan vandaag op de post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oranje boven !
    leve de koningin ,,,,,

    of leve de koning daar moeten we nog eventjes aan wennen
    ik doe graag mee aan de give away de lapjes liggen overigens klaar om verstuurd te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Reacties
    1. Ik heb je lapjes vandaag gekregen! Super lief zeg dat extra lapje voor mij... dat weet ik wel een bestemming te geven! (mijn knullen vonden het ook erg leuk...)

      Verwijderen
  15. De lapjes voor de lapswap gaan vandaag op de bus. Ben nog niet zo'n ervaren blog"ster", dus ik weet niet hoe ik de foto van de lapswap op mijn blog kan zetten, maar heb wel een link naar de lapjesruil op jouw blog geplaatst.

    Succes met het versturen van alle lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...