zondag 7 april 2013

Ik wil leeskussens.....

.... dat was wat grote knul al een tijdje op zijn wensenlijstje had staan. Hij vindt lezen heerlijk, maar echt een lekker plekje kon hij in zijn bed niet maken vond hij. Hij miste "leeskussens". Deze week heb ik voor hem stoere kussenhoesjes gemaakt en vanochtend trof ik zijn bed zo aan: 

Slaapkamer van grote knul..... bed in leesstand!

Om 7:00 uur vertelde hij mij al dat hij al een uur zo heerlijk had zitten lezen in zijn bed. Ja, 6:00 uur is hier standaard..... en soms nog wat vroeger.

De kussenhoezen die ik maakte waren een standaard 40*40cm kussenhoes met een sluiting van Kam snaps drukkertjes en een ronde hoes van 80cm lang. Bij de laatste maakte ik de sluiting gewoon met een rits. Ik vond het wel jammer dat ik het niet voor elkaar kon krijgen dat het patroon volledig doorliep.... 
Grote knul is er helemaal blij mee!




5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...