donderdag 25 april 2013

Lap swap update, nog een kleine week te gaan!

Lap swap

Over 6 dagen is het 1 mei, dan sluit de swap. Hoogtijd om nog wat op een rijtje te zetten!

  • er zijn 40 ! aanmeldingen
  • ik heb al 21 enveloppen met lapjes mogen ontvangen 
  • hier kun je zien wie er allemaal mee doet, inclusief blog-link en van wie ik wat ontvangen heb
  • prachtige lapjes heb ik voorbij zien komen
  • mooie en originele labels aan de lapjes
  • zelf moet ik nog de kast in duiken...... jullie misschien ook nog?

Voor diegene die nog hun lapjes moeten uitzoeken, veel plezier ermee! Ik duik dit weekend ook mijn lapjeskast in. Voor diegene die al wat opgestuurd hebben, succes met wachten........ ik ga eind van volgende week mijn best doen om iedereen een leuke gevulde envelop met wat extra's op te sturen!

9 opmerkingen:

  1. Succes met delapjes uitzoeken. Mijn pakketje gaat morgen op de bus naar je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan al bijna niet meer wachten :-)
    veel plezier met het verdelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet die van mij ook nog versturen... zet het in mijn agenda voor dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt nog een hele klus voor je!
    Ik ben reuze benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ga ze nu uitzoeken, dan heb je ze net op tijd...oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt goed! (ik zelf moet ook nog steeds naar mijn lapjes kast lopen....)

      Verwijderen
  6. Succes met uitzoeken en verdelen, ik ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...