dinsdag 16 april 2013

Winnaar give away

Net weer genoten van de 3de aflevering van Great Britains Sewing Bee. Wat een geweldig programma, een prachtig atelier en wat zou dat super zijn om zo'n snoepwinkeltje te hebben naast je naaimachine. 
Ik droom en droom en droom nog even verder over de toekomst.....


en toen bedacht ik me dat het 16 april was... de give away afgelopen is en het tijd is om een winnaar bekend te maken. Random . org is mijn vriend de afgelopen tijd... mijn blogberichtjes worden nog saai. Overigens ben ik wel druk bezig achter de schermen, maar dat Alijn proefrokje voor mijn examen was af en perfect passend, is het niet dat er in de prive situatie iets drastisch veranderd is, waardoor het rokje verre van past en ik al mijn examenstukken opnieuw heb moeten tekenen.
Maar goed, ik dwaal af.... de winnaar....

.... Barbera.....

Gefeliciteerd! Stuur je me je adres en laat je me even weten of je het pakketje met de losse rood - wit - blauwe lintjes wilt, of het pakketje met rood/wit/blauw en apart oranje lint?
 
Give away


6 opmerkingen:

  1. Barbera gefeliciteerd, en Marieke bedankt voor je weggevertje!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat sneu dat je alle examenstukken opnieuw hebt moeten tekenen! Hopelijk niks ernstigs in je privésituatie. Veel succes met het examen!! Groetjes, Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!
    Ik zat gisteren ook heerlijk te kijken naar alle lintjes en bandjes en stofjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee wat leuk zeg! Ben ik dat? :D
    Ik stuur je een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ja, dat ben jij :).... mijn mailadres vergeten erbij te zetten... marieke (aapje) mamarieke . nl

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...