vrijdag 14 november 2014

Koffertje in de planning

In de planning een koffertje voor de verjaardag van dochterlief, tenminste als ik op korte termijn weer achter de naaimachine kan kruipen want over 2,5 week is ze al jarig.  


Stofkeuze is al gemaakt, het overbekende stofje van de Ikea met een paarse canvas van dezelfde winkel. 
Skai lak paspelband in dezelfde tinten en een roze stukje tassenband voor het handvat.
Versteviging gaat natuurlijk ByAnnie's soft and stable worden. 
Patroon ben ik nog mee bezig. Ik gebruik de basis uit "Zo geknipt 2" en een los patroon wat ik ooit van iemand gekregen heb. Natuurlijk pas ik dat nog wel aan, extra vakjes en in ieder geval een volledig doorlopende rits.


3 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd! Mooie stofkeuze, wordt vast een prachtig koffertje. De mijne is af, al ben ik niet tevreden over de afwerking. De decovil blijft goed zitten na het strijken onder een vochtige doek, maar het naaien om de hoekjes was niet makkelijk. Volgende is ongetwijfeld met soft en stable, dus ik wacht eerst jouw bevindingen af :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel benieuwd. De materialen zien er in ieder geval veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd. In ieder geval succes, we zullen het resultaat hier wel zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...