woensdag 4 maart 2015

Bloom garen, tijd voor de lente!

Natuurlijk moest ik het nieuwe garen in de shop uit testen. Wat een heerlijk garen is het nieuwe Bloom garen van Scheepjeswol! 
Het haakt lekker weg, je kunt het makkelijk uithalen als je eens een foutje maakt, de draad spijt echt niet en de kleurtjes zijn zo fris! In een handomdraai haakte ik dit rokje voor peuter. De lente komt er weer aan, ze houdt van roze..... roze...... en roze. Omdat ze ook wel stoer is en oke omdat ik ook nog wel graag iets anders zie, toch wat andere kleur accenten toegevoegd. Een rokje met lila, tulpen, fuchsia, roos en lichte varen vraagt om het zonnetje, geurende bloemen en lekker weer. Laat de lente maar komen!

Gehaakt rokje, Bloom garen, scheepjeswol


Als basis gebruikte ik een patroon uit het boek "Rokjes haken", de tailleband en onderrand werkte ik anders af.

Ik haakte met haaknaald 5 zoals geadviseerd wordt, maar zelf vind ik het achteraf iets te los. Volgende keer ga ik toch voor haaknaald 4 of 4,5 om eens uit te proberen met dit garen. Ligt natuurlijk ook heel erg aan hoe strak of los je zelf haakt.



1 opmerking:

  1. Oh, wat is hij prachtig geworden, heel mooie kleurtjes. Leuk dat je nu ook haakgaren in je webshop hebt. .

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...