woensdag 22 april 2015

Kleurrijke monstertjes

De wens van onze oudste knul.... een t-shirt in alle kleuren stof van de serie Lucha libre. 
Ach en waarom niet varen op de wensen van je bijna 8 jarige knul? 

Lucha libre, Ottobre

Als verrassing naaide ik dit t-shirt afgelopen week in een avondje zonder dat hij het wist. Dat koppie in de ochtend, heerlijk, zo blij was hij er mee. Het shirt moest direct aan.

t-shirt lucha libre, patroon ottobre

Oeps... in de snelheid toch niet helemaal netjes recht van draad gelegd en dat zie je op deze foto wel heel erg goed. Shame on me. Gelukkig valt het bij het dragen niet op. Note to myself: bij zulke duidelijke patronen het patroon in zijn geheel neerleggen en de stof niet dubbel vouwen. 

De zomen maakte ik met de coverpro. Eindelijk na al die tijd ben ik vriendjes ermee geworden.

Overigens heb ik snel even een patroon uit een Ottobre gepakt en dat iets aangepast in plaats van het zelf te tekenen. Dat laatste kost toch meer tijd in dit geval. Welk patroon het precies was, kan ik niet meer terug vinden helaas. Voor de verandering heb ik het blad direct netjes opgeborgen zonder het nummer op mijn uitgetekende versie te schrijven. 

Patroon: een t-shirt patroon uit een Ottobre

4 opmerkingen:

  1. Hihi...superleuk geworden!
    Ondanks je ottobre patroon...;-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi shirt geworden. Ach die schuine rand onderaan overkomt iedereen wel eens. Niemand die dat verder door heeft, haha.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...