maandag 6 juli 2015

10% Tourdeal op jouw hobby!

Oke, laten we het even over de "tour" hebben. 
Hoe ga jij komende weken doorkomen? Tijd voor een creatieve aktie!

Ik beken, ik heb afgelopen zaterdag ook wat tv gekeken. 

Ik houd niet van de tour, maar heb toch wel zo'n 15 jaar in Utrecht gewoond, mijn grote liefde in Utrecht gevonden, in Utrecht gestudeerd, getrouwd in Utrecht, onze twee oudste knullen zijn in Utrecht geboren, mijn eerste naailessen in Utrecht gehad. Dus ja, in Utrecht liggen best heel wat bijzondere herinneringen en daarom vond ik het toch bijzonder om de tourbeelden te zien. Herkenning en constatering dat er de afgelopen 5 jaar toch heel wat veranderd is in die mooie centrale stad van Nederland. 

Ook gisteren richting de Neeltje Jans heb ik af en toe wat stukken gekeken met een haakwerk in mijn hand. Dan ging het prima. Mooie beelden vanaf de lucht, de knullen over de deltawerken vertelt, de watersnoodramp van 1953, daar waar ze de watersnoodramp-huisjes in het openluchtmuseum in Arnhem al wel gezien hadden. 

Maar nu, de tour is uit Nederland..... de natuurbeelden kunnen zeker mooi zijn, maar voor mij hoeft dat niet, uren de tv aan. Ik kan me zo voorstellen dat ik toch niet de enige ben die er zo overdenkt en dus bedacht ik dat het tijd was voor een tourdeal!

Wat zeg je van deze deal:

iedereen in huis mag onbeperkt tour kijken ........

en jij mag jezelf verwennen met 

en

en dat alles tegen een aantrekkelijke 10% korting!

Gebruik tijdens je bestelproces in de webshop van mamarieke vouchercode:



Natuurlijk is de 10% korting ook geldig op de reeds bestaande kortingen! De korting geldt niet op kant-en-klare applicaties van flockfolie of flexfolie. De gratis verzendaktie op de garenpakketten komt te vervallen als je gebruikt maakt van de tourdeal.

De tourdeal loopt tot en met 25 juli 2015

Alvast een super fijne, creatieve tour tijd gewenst! :)

Ohja en bij elke haakgerelateerde bestelling ontvang je gratis het basishaaksteken boekje van Prym (zolang de voorraad strekt)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...