dinsdag 16 februari 2016

Beetje Heidi and Finn en beetje MaMarieke

Volgens mij weten jullie ondertussen al dat ik, sinds ik wat basiskennis van patronen tekenen mezelf eigen heb gemaakt, niet echt standaard patronen volg. Zo ook deze keer met de Unisex Hoodie van Heidi and Finn. Ik maakte deze al lang geleden wel volgens patroon.

Ik paste het patroon dusdanig aan, aangezien hij behoorlijk wijd voor ons slanke meisje. Zelf houd ik niet zo van al die capuchons, dus tekende ik eens een kraag. 
Uiteindelijk knipte ik de stof al op 13 januari, de dag voordat ik werd geveld door de griep... en de weken erna volgden de rest van de familie ;).  Gisterenavond had ik eindelijk de puf om eens achter het machientje te kruipen en in iets meer dan een uur was deze trui een feit!


Heidi & Finn Hoodie net een beetje anders

Ookal was de zwier niet te bekennen, zat er geen roze aan deze trui, ze was dol blij en kon uiteraard geen enkele tel stil staan voor een foto deze ochtend.


zelf getekend kraagje bij Heidi en Finn

De kraag die ik zelf tekende. Sluiting met 2 Kam snaps drukkertjes.

Joggingstof monsters, ufo's en planeten, MaMarieke

"Mama heb je wel gezien dat er ook heel veel planeten op staan? En die UFO's dan? Cool he?"
Eh is ze echt nog maar 4?? Duidelijke dat ze 2 grote broers heeft ;) .

Patroon: basis Unisex Hoodie Heidi and Finn en een beetje van mezelf
Sluiting: Kam snaps


6 opmerkingen:

  1. Schattig! Ik kan het me al helemaal voorstellen hoe enthousiast ze was! Het is ook een knappe en originele trui, goed gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie trui geworden. Leuk om de stof zo ook in het echt te zien. Geeft toch een beter beeld dan een enkele foto.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je zelf die aanpassingen kan maken.Toffe trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gedaan! Dat kraagje vind ik top!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ik ben ook zo'n rebel op patroonvlak. Kan me niet echt een patroon voorstellen dat ik tot op de letter gevolgd heb van begin tot einde.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...