donderdag 10 maart 2016

Kijkje in mijn atelier: deel 2

Op veler verzoek deel 2 van de serie: "kijkje achter de schermen bij MaMarieke".


Dan nu een kijkje in de knip- / tekenhoek.

tekentafel, kniptafel, stoffenkast

Als je het atelier binnen komt, dan kom je eerst bij de werktafels en heb je dit uitzicht. De kast met alle stoffen die in de webshop staan en een heerlijke teken-/kniptafel. Hier worden dus ook al jullie stoffen en verstevigingen geknipt en gevouwen. Voor het overige inpakwerk heb ik nog een aparte werkplek. Die zal ik binnenkort ook laten zien.
Overigens hangen de vlaggetjes er normaal niet. Die had manlief opgehangen toen hier voor het eerst een groep vrouwen kwam naaien.

kniptafel/ tekentafel zijde 2

Vanaf de andere kant gezien staan er 3 heerlijk grote kasten met mijn privé voorraad stofjes, stoomgenerator (zo super fijn is dat ding overigens echt een aanrader!).

strijkhoek, ritsen en privé voorrad




3 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig geordend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dit ziet er erg goed en ruim uit. Fijn hoor zo'n ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er geweldig uit (dat is de droom van elke hobbyist, zo'n mooie ruimte ;-)) Jammer dat Loil voor mij te ver weg is....Veel plezier en geniet iig van je mooie plekkie!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...