dinsdag 8 maart 2016

Kom jij ook een dag naaien?

Zaterdag 2 april, weer een inspirerende samen-naaidag in mijn atelier!

MaMarieke atelier

Heb je zin om een hele dag te komen naaien, inspiratie op doen, tips te krijgen en uit te wisselen, met 6 andere dames te kletsen terwijl de machines ratelen?

Heb jij zin om plaats te nemen aan 1 van de 6 tafels?

Geef je dan snel op!

MaMarieke open-atelier

Wanneer en waar?
Zaterdag 2 april van 10:00 tot 16:00 uur in Loil
gratis parkeer gelegenheid

Inclusief
* koffie/thee en wat lekkers
* tips en adviezen
* gebruik van lockmachine incl garen
* gebruik van stoomgenerator, tekentafels
* inzage in een behoorlijke assortiment naai- en haakboeken
* inzage in veel naaitijdschriften: Ottobre zowel de kinder als women, Knip, Knippie, La Maison Victor, stitch at home etc
* heel veel mooie stofjes kunnen zien & voelen, bandjes, kantjes, garens, uitleg krijgen bij fournituren etc
* 10% korting op aankopen (op=op producten uitgesloten)

Wat neem je zelf mee?
* je eigen naaimachine
* naaiprojecten/plannen
* lunch pakketje

Kosten 20 euro

Wil jij ook 6 uur lang ongestoord bezig zijn met je hobby? 
Geef je dan op en stuur een emailtje naar:

marieke@mamarieke.nl


4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, een vraagje: Hoe bereikbaar ben je met het ov? En heb je evt. een leenmachine? Ik woon in Haarlem, en heb geen rijbewijs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi als je me even een emailtje stuurt, dan kan ik je alle info toesturen over openbaar vervoer en een leenmachine. Lijkt me makkelijker dan hier ;).

      Verwijderen
  2. is er nog een plekje 2 april?
    want dan ga ik proberen om oppas te vinden
    Groetjes Aline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aline,
      Er is nog een plekje vrij! Dus als je kunt komen hoor ik het graag. Zou je mij anders even kunnen emailen, dat communiceert wat makkelijker ;). marieke@mamarieke.nl groetjes, Marieke

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...