dinsdag 15 maart 2016

Speciaal voor manlief, boxer geheel in stijl

Er was laatst een klaagzang te horen door de heren hier in huis dat ik NOOIT wat voor hen naai. 
Dat "nooit" is natuurlijk voor de kleine mannen in huis niet waar, maar goed, het zijn (en blijven ;)) kinderen dus dat is vergeven en inderdaad in verhouding naai ik toch wel te weinig voor hen. 
Maar manlief had wel gelijk... nog nooit maakte ik iets voor hem. Tja en met zijn verjaardag voor de deur, moest er eindelijk toch eens iets van komen.

Er lag nog zo'n veel te kinderachtig stofje voor de knullen, in de kast. 
Na een post van Jos van Kloskacreatief, had ik direct een plan. Het zou een boxer gaan worden voor manlief.

In het diepste geheim werkte ik er aan.... nou eerlijk gezegd zat hij zo in elkaar, dat viel mee!
Perfect patroon, met goede uitleg erbij.

Boxer voor manlief

Taddaaa een boxer in stijl... 
want manlief is in zijn jonge jaren opgegroeid op een boerderij met oa veel varkens.. en hij heeft echt 2 rechterhanden, klust als de beste en heeft super hard gewerkt aan mijn atelier.
Dank je wel lieverdje en gefeliciteerd met je verjaardag! (voor als hij het leest ;) )


detail boxer

Stof: Bora tricot
patroon: Sannalin

12 opmerkingen:

  1. Hoe tof zeg!Een boxershort in stijl van je man ;) Wens hem maar ene dikke proficiat van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en wat een leuke boxer.

    NEeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en het is een hele leuke boxer geworden.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha dat is lachen zeg,iets speciaals gemaakt voor je man!
    Gefeliciteerd!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie boxer. Welke breedte van elastiek heb jij gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de breedste gebruikt, die van 4cm. http://www.mamarieke.nl/elastiek/taillebandelastiek/geweven-ster/40mm

      Verwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WoW! Das een short waarmee geklust mag worden 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...