donderdag 1 december 2016

Uitdaging 5, bijna jarig

en voor het eerst trakteren, want onze kleine meid wordt zaterdag 5!

Dus ik naaide 24 zakjes en een grotere jute zak, want het trakteren staat in het teken van Sinterklaas. Dus de inhoud kunnen jullie wel raden ;).

traktatie

Voor de juffen en meesters een gezond mandarijntje.


traktatie zakjes

Geen hoogstaand naaiwerk, maar toch mooi weer wat lappen weg genaaid! Alles uit de voorraad natuurlijk. In totaal toch ruim 1,5m stof en een heel blij meisje want dat zijn zakjes die haar klasgenootjes mee naar huis kunnen nemen en nog wat leuks weer in bewaren en niet in de vuilnisbak gaan.

Uitdaging 5-10 / 1,5m stof; totaal 6,5m verwerkt

Ik beloof plechtig dat het volgende naaisel heel wat meer inhoud heeft! Het is al af, maar een verjaardagskado dus ik denk dat jullie tot zondag moeten wachten voordat ik het jullie kan laten zien. Geduld dus ;)





15 opmerkingen:

  1. Je gaat lekker vind ze wel leuk en inderdaad herbruikbaar.
    Wie weet zie je ze terug op het schoolplein met knikkers erin.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dat zou zomaar kunnen. Heb ik niet eens aangedacht!

      Verwijderen
  2. Ach, niet ieder naaisel kan een technische hoogstandjes zijn. Dit is toch weer een flinke lap die je hebt weggewerkt.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps ja dat is waar, maar ik merk het toch niet in mijn voorraad *oeps* ;)

      Verwijderen
  3. Wat een werkje, maar erg mooi geworden. De kinderen zullen het vast en zeker erg mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is toch ook een kadootje met inhoud ;-) ? Alvast van harte gefeliciteerd. Vind jij het ook zo'n uitdaging, een jarige vlak voor 5 december? Mijn dochter wordt zondag 15.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd! Oh ja het is echt niet fijn zo dicht op Sinterklaas. De stress van de verjaard en dan Sint, ookal kent ze het geheim het blijft spannend als er toch opeens een levende Sint voor haar staat. En zoals ze zelf vrijdagochtend al zei: Mama je moet gewoon begrijpen waarom ik zo druk ben.... ik ga vandaag trakteren, ik ben morgen jarig en Sinterklaas komt ook nog. Daarom stuiter ik zo.... Dank voor de uitleg meisje ;). Maar ja, soms heb je het niet te plannen he. Hopelijk wordt het beter naar mate ze ouder wordt. Ik dacht al om halve verjaardagen te gaan vieren, maar ja, leg dat maar eens uit...

      Verwijderen
  5. Goed bezig geweest hahaha.... heeeeeeel hard gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw zakjes zijn klaar, mijn jurkje nog niet hihihi

      Verwijderen
    2. Ik had dan ook heel gezellig gezelschap! Dat jurkje komt na Sint wel joh!

      Verwijderen
  6. Het maakt toch niet uit wat je maakt, als je het maar met plezier doet! Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik zeker gehad en helemaal door alle leuke reacties ook!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...