dinsdag 25 april 2017

for your eyes only

Ken jij de rubix cube van vroeger nog? Uren lang heb ik gedraaid, achter in de auto, op de bank, tot frustratie aan toe. Mij is het nooit gelukt om alle vlakken op te lossen. Ik maakte mijn eigen uitdagingen van 2 of 3 vlakken, maar 6 nee dat was een brug te ver. 

Onze knullen draaien ook uren, elk loos momentje hoor ik die dingen draaien... overal, aan tafel vlak voordat we gaan eten, op de bank, de trap, waar niet?

Anyway, daarom nu ook maar op de foto ermee want dan stond hij tenminste even stil ;).

eyes, Billie zonen09eyes, Billie zonen09, rubix

Ja, ook terwijl hij de trap op loopt draait hij nog even door ;).

foutje halsboord

Tja en ik was zo druk bezig met een aantal shirts op 1 dag te naaien, dat ik bij deze de mist in ging. Het naadje van de halsboord naaide ik per ongeluk middenvoor aan, in plaats van middenachter. Ik baalde... enorm...... maar tegelijk probeerde ik me ook ervan te overtuigen dat niemand het gaat zien. Want zeg nou zelf, als je het ongelijke streepje bewust gelijk zou willen laten lopen, dan zou het nooit lukken. Hier echt puur toeval een perfect doorlopend boordje. Ach bij handwerk hoort wel eens een foutje toch?

Patroon: Billie Zonen09

Dan nog even info "for your eyes only"?
Er zit echt iets heel erg tofs aan te komen! 
Wat zou jij nou super tof vinden? 
Want het gaat zeker ook echt heel leuk worden voor jou, 
tenminste dat hoop ik dan, ik doe mijn best.
Binnenkort meer :).



6 opmerkingen:

  1. Een mooi shirtje. Als je niks van de halsboord had gezegd had ik niks gezien hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt het wel heel spannend, haha.
    Ik zag het ook niet van het boordje, da's knap uitgemikt en moet je verder gewoon niet meer over praten.

    Wat een leuk shirt en slim om hem de kubus te geven voor de foto. Ik kwam vroeger al niet tot een vlak...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi shirt! Lekker stoer! Erg mooi die zwarte stiksels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Precies zo had ik een shirt in gedachten toen ik deze stoffen in je webwinkel zag:-). Alleen zoonlief vond de stoffen niet leuk:-( dus ik hoop nog steeds dat hij zich bedenkt, haha.
    Echt een leuk shirt en idd: het halsboord 'foutje' zie je helemaal niet.
    En je maakt iedereen wel weer heel nieuwsgierig:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ideale combinatie met die streepjes!
    En dat foutje, dat overkomt mij ook nog wel eens #oops

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi shirt en dat foutje: niemand die dat ziet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...