vrijdag 26 mei 2017

Voor een poppenmoeder en de naaiwedstrijd

En nog meer mail in mijn box voor de naaiwedstrijd. Wat ontzettend leuk toch om die mailtjes te openen en weer te zien wat er gemaakt is! Dit keer geen mensenkleding, maar iets waar een klein poppenmoedertje heel blij mee zal zijn.

Kijken jullie mee wat Mijnske Walraven naaide?

*******

 Een poos geleden had ik bij een vriendin een leuk stoffen luiertje voor de pop gezien. Op papier heb ik ongeveer het patroontje nagetekend.

poppenluiers, naaiwedstrijd MaMarieke

Voor de 2e verjaardag van mijn dochtertje heb ik drie luiertjes genaaid. De binnenkant is van een dunne flanel. Met een dubbele strook in de midden, net echt.

poppenluiers, naaiwedstrijd MaMarieke

De buitenkant is ideaal voor het opmaken van restjes katoen en lintjes! Simpel naaiwerk met een ontzettend leuk resultaat!
Tot slot nog een kleine cape erbij gemaakt. Restje badstof, restje katoen en een biaisbandje. Ontzettend zoet zijn ze er in elk geval mee!

poppenluiers, naaiwedstrijd MaMarieke

******

Bedankt Mijnske voor jouw schattige bijdrage!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...