woensdag 7 juni 2017

Nummertjes trekken

Nou nou... er wordt hier in huis goed bijgehouden voor wie ik als laatste wat genaaid heb, zodat er niemand overgeslagen of vergeten wordt.
Hmmm oke mezelf moet ik geloof ik wel vergeten in hun optiek ;). Herkennen jullie dat?

Maar goed, er lag een uitgetekend patroon klaar en al snel werd door de oudste gezien dat dat niet een tshirt voor hem zou zijn... terwijl hij toch echt vulling in zijn kast nodig had ;).

En ja, hier wordt niet altijd in de juiste volgorde geblogd, dus hij had wel gelijk, dat zijn zusje eigenlijk niet aan de beurt was ;).

Billie, steamy tshirt

Ik naaide voor hem dus nog maar een tshirt, een Billie, want daar heeft hij echt een tekort aan, echt waar, geen excuus, ik ben het met hem eens. Weinig aan toe te voegen. Heerlijk patroon, afwerking met coverlock (we zijn nog steeds dikke vriendinnen!).

Billie, steamy tshirt


Dit keer geen stiekeme foto sessie.... dus dat werd een uitdaging want hij had er zin in ;). Je kent het wel een beginnende opstandige tiener. 
Zijn commentaar?
"Dat is nou het enige nadeel dat jij mijn kleren op bestelling maakt, dat ik op de foto moet."
De grapjas, heerlijk joch is het!

Patroon: Billie Zonen09
stof: steamy van Swafing

8 opmerkingen:

  1. Hier gelukkig geen rivaliteit op dat vlak. Ik naai gewoon waar ik zin in heb, of wat ze nodig hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, hier zeg ik altijd dat ik alles voor ze wil naaien in ruil voor een foto ;-) Jongste van 2 weet het al precies, zodra hij iets mag passen rent hij naar de voorkamer (waar ik meestal de foto's maak) en roep 'cheeeeeese'!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) :) :) Ik zie het al helemaal voor me :). Blij te lezen dat ik niet de enige ben ;)

      Verwijderen
  3. Haha, heel herkenbaar;-) mezelf mag ik hier ook overslaan maar de jongste (ons nakomertje) vindt dat ik vooral hèm niet mag overslaan (zijn grote broer en zus van respectievelijk 11 en 9 jaar ouder, mag ik ook best overslaan, haha)
    En ook het foto's maken is hier wel een dingetje hoor;-)

    Maar weer een super leuk shirt!!! Ik heb laatst ook dit stofje bij je gekocht plus het billie patroon voor kinderen en volwassenen en daar wilde ik eigenlijk net zo'n shirt van maken: voor vader en (jongste) zoon hetzelfde shirt (manlief was voor het eerst echt enthousiast over een stofje, daar moet ik gebruik van maken natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat hij nog dingen van jou wilt krijgen, en op de foto wilt ook ;-) leuke zoon en leuke billie dus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi shirt! Leuk stofje en tof gecombineerd!

    Ja, zelfs mijn kleuter wil niet altijd op de foto, maar dan zeg ik ook dat er dat wel bijhoort als ik kleertjes voor hem moet maken :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...