maandag 23 april 2018

KCW - kids clothes week

Kids clothes week

Wellicht heb je het al meerdere malen voorbij zien komen, maar deze week is het weer



Wat de uitdaging is?

Naai elke dag 1 uur, 7 dagen lang 

en zie wat er onder jouw naaimachine vandaag komt.


Eigenlijk heb ik een tijdje lopen dubben of ik wel mee zou doen, maar om eerlijk te zijn is het een goede stok achter de deur.
Hoor ik je nou denken dat ik geen stok achter de deur nodig heb om achter mijn naaimachine te kruipen? 
Een heel klein beetje gelijk heb je, want ik vind het heerlijk. 
Maar eerlijk gezegd heb ik afgelopen week vrijwel niets genaaid. 
Te druk, ziek kind, veel afspraken en het hete weer zorgden ervoor dat ik mijn naaimachines vrijwel niet aangeraakt heb. En weet je.... eigenlijk is dat gewoon niet zo goed voor mij..... 
Naaien is echt pure ontspanning, kan ik mijn hoofd lekker leeg maken.

Dus daarom heb ik zojuist besloten dat ik toch mee ga doen. Vooral gewoon om ook tijd en rust te nemen voor mezelf zo vlak voor de meivakantie.

Wat ik ga naaien? 
Ik weet het nog niet, maar de koters hebben echt wel wat kleding nog nodig. Je kunt me hier volgen wat ik heb gedaan en op insta @mamariekes .

Doen jullie met mij mee?

10 opmerkingen:

  1. Goed plan en herkenbaar. Deze week een dagje vrij genomen en ga dus ook lekker naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh heerlijk een hele dag voor jezelf! Ga ervan genieten, je hebt het verdiend!

      Verwijderen
    2. Uh, nee was het maar een hele dag voor mezelf ;-) Het middagdutje van de jongste is tijd voor mezelf. Voor de rest ben ik vooral mama en als alles in de avond naar bed is, kan ik weer naaien, hihi.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee, als ik door mijn eigen stofjes heen ben..bestel ik wat bij jou..je hebt erg leuke stofjes..en elke dag een uurtje is zeker ontspannen..

      Verwijderen
    2. Ja heerlijk he? Ben benieuwd wat jij gaat maken in deze week!

      Verwijderen
  3. Ik doe mee :-) Inderdaad, een goeie stok achter de deur om toch wat te naaien in plaats van neer te ploffen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...