vrijdag 6 juli 2018

Jurkjes weer, nog eentje voor mezelf

Bloggen ligt een beetje achter.... 
Het bleef maar mooi en dus naaide ik een tijdje geleden nog een nieuwe jurk voor mezelf. 

Laatst veranderde ik de lady skater dress al. Dit nam ik nu als basis en maakte een nieuwe rok eraan, iets minder wijd dan de vorige keer.  

colourful cirkels lady skater dress MaMarieke

Die pre-pubers zijn zo gezellig..... geen normale foto kunnen nemen ;).

colourful cirkels lady skater dress MaMarieke

Halslijn voor loopt gewoon rond, achter de V hals weer gemaakt. 

Heerlijk jurkje voor zomerse dagen.

Mocht je nou dit vrolijke stofje ook willen... wacht niet te lang want er is nog maar een klein beetje in voorraad en de zomersluiting staat voor de deur! Klik hier om direct naar de stof te gaan.

Alle bestellingen die vandaag nog geplaatst en betaald worden, worden nog verzonden. Daarna ga ik echt ff genieten met mijn gezin van de zomervakantie! 

Patroon: Lady skater dress met eigen getekende variatie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...