maandag 15 oktober 2018

Digitale patroonuitdaging, update 2

Halverwege oktober, we zijn 1 maand onderweg met de uitdaging om eens wat meer aandacht te hebben voor de digitale patronen die op je pc staan! 
Ik heb al heel wat voorbij zien komen, zo leuk :). 

Zelf lig ik aardig op schema met al 5 genaaide digitale patronen. 

1.  Cicero van Sofilantjes , sommigen wilden het niet geloven dat ik die nog nooit genaaid had... maar toch heus, voor de eerste keer naaide ik dit toffe vest voor onze middelste knul
2. Impala rokje, ik deed mee aan de test voor dit patroon en naaide 2 versies voor onze dochter
3. Cozy wrap cardigan van Halla patterns, een vestje voor mezelf voor de koudere dagen.
4. Lykka jurk van Mamili voor mezelf, niet helemaal tevreden, maar voor een eerste versie prima
5. boxer van Sannalin, een origineel kado voor opa die er heel blij mee was!


Jullie doen allemaal mee:
Marieke 5/8
Jos 1/8
Inge Wijnands
Claudia
Christa
Kreatita 3/8
Hanneke van Studio tiktak
Rebecca
Angelique van Mierlo
Cindy van Miss Maakt
Delphine 4/7
Sonja van Sewing a la carte
Joyce
Cael Sewing 4/7
https://motherfromgirlandboy.wordpress.com/
Corina
Jacqueline
Mia Ducatteeuw (4 patronen tot kerst)
Nienke Borgers
Brigitte van Slooten
Noah Ygosse
Wonen InRilland
Esther de Boer
Annet Faasen
Angelique Wildering
Tialda
Henrike de Vries
Roelfina Staats
Neeltje van Stofgoed
Alma Kool
Corina (maar pas na haar verhuizing!)
Linda
Marlijn
Mirjam Jansen
Bianca
Petra van Weerdenburg
sew cucio 3/8
Anne Filden
Modevakschool Studio Zacht Breda
Simone Trampe
Rebecca van de Vaart
Chynthia Willems
Elske Reitsema
Linda
Haysha
Karin
Femminde 1/7

Mocht je nou willen dat ik de lijst van wat jij gemaakt hebt, up to date houd, laat dan even in een reactie achter hoeveel patronen je al gebruikt hebt en wat je target is. 
Mijn target zijn 8 patronen en ik heb er 5 gebruikt, dus ik zou in de reactie dan 5/8 zetten.

3 opmerkingen:

  1. leuk overzichtje, ik zit intussen aan 4/7 en de derde creatie is gisteren op de blog geraakt (de vierde volgt binnenkort)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk. Vind het ook leuk dat ik bij andere kan kijken wat ze allemaal gemaakt hebben. Ik zit inmddels ook op 4/7. En er gaat nog meer komen :-D Ben bang dat ik er over heen ga hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzicht! Ik heb er in september 3 van de 8 genaaid.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...