donderdag 13 december 2018

Naar wens van de oudste

Er moest heel snel een vest komen voor de oudste, iets wat je makkelijk aan kan trekken, lekker zacht zit en je een comfi gevoel geeft waar je lekker mee op de bank kan hangen. 
Ik trok een stapel stof uit de voorraad en liet hem kiezen. Aangezien ik stofjes altijd gewassen in de kast leg, kon ik direct aan de slag en maakte een snelle Cicero, eentje zonder zakken..... gewoon omdat ik die in de haast vergat erin te naaien, ssssstttt ;) .

Cicero sterren vest

Vanochtend ging hij aan, hij was er super blij mee. 
Stofje lag dus al enige tijd te wachten in de kast en ik combineerde het met een stukje petrol jogging.

Patroon: Cicero wijdte maat 152, lengte maat 164+5cm
Stof: uit de voorraad kast


6 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n snel patroon, zeker als het zo dankbaar wordt ontvangen😊. (Ik leg ook altijd mijn stofjes gewassen in de kast, zodat ik direct op elk moment aan de slag kan, heerlijk is dat)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat boffen jouw kinderen toch met een mama die zo ad hoc alles bij elkaar pakt en het gewenste kledingstuk in elkaar zet! Vrolijk vest dat hij vast heel veel draagt deze weken!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ondertussen heeft hij een nieuw exemplaar besteld want voorlopig zal dit wel het lekkerste dragen ;). Nu eerst alleen wat betere nachten krijgen zodat ik ook de juiste patroondelen aan elkaar naai... hahaha

      Verwijderen
  3. Wat een gaaf vest. Na alle hoognodige broeken, ga ik de cicero ook weer maken. Heerlijk patroon.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...