maandag 3 december 2018

Super tof glow in the dark garen, poly glow!

Eindelijk mag ik dan laten zien wat ik uitgetest heb.


Echt super tof garen is dat!! 
Gewoon allesnaaigaren wat je met een normale standaard naaimachine kan stikken wat een glow-in-the-dark effect geeft. Ik vind het echt super gaaf. Kan natuurlijk heel veel erover gaan schrijven, maar ik laat jullie het gewoon maar zien....

poly glow garen Mettler, glow in the dark naaigaren

Misschien herinneren jullie wel mijn kleine sneak op fb of insta van de linker foto.

poly glow mettler

Dochterlief had een saaie roze pyjama en dus heb ik daar 3 applicaties op gemaakt. Gewoon een restje tricot, met stretchfix op de pyjama vast gezet en toen met Poly glow garen doorgestikt met een siersteek. 
En toen deed ik het licht uit..... ik wist niet wat ik zag. Echt super glow in the dark effect! 
Haha kun je wel zien waar ik niet perfect genaaid heb ;).

poly glow mettler naaien

Dochterlief is er super blij mee..... en weet je het is ook nog praktisch ;). 
Laatst kwam ze 's avonds laat uit bed want ze kon niet slapen. Echt slaperig zag ze er niet uit... nu weet ik dat ons meisje erg van lezen houdt en straalden die hartjes mega veel licht af.....
 dus 1+1=2
Madammeke had heel lang liggen lezen ipv slapen ;). 

Ook manlief heeft al kennis gemaakt met het garen. Hij heeft tijdelijk kantoor op de vide in mijn atelier. Toen hij laatst 's avonds het licht uit deed om de dag af te sluiten dacht hij vanuit zijn ooghoeken te zien dat ik een machine aan had laten staan. Deed het licht weer aan, checkte mijn machines (wel echt lief :) ) maar alles stond uit. Hij begreep er niets van......... was het het klosje garen wat lag te slingeren op mijn werkplek wat zoveel licht gaf. 

Mocht je nog snel aan de slag willen voor Sinterklaas of kerst.... je kunt het nu vinden in de webshop!






1 opmerking:

  1. Wat ontzettend cool is dat, glow in the dark garen😎! Dat staat meteen op mijn shop lijstje voor de eerst volgende bestelling😃

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...