donderdag 30 oktober 2014

Eenvoudig mandje

Om een andere techniek met ByAnnie's soft and stable uit te proberen maakte ik dit eenvoudige mandje. Waar ik bij het vorige broodmandje eerst een hoesje maakte en daarin de soft and stable indeed, heb ik nu eerst de soft and stable op een half voetje vast gestikt aan de buitenstof.

ByAnnie's soft and stable doorstikken



Mandje in elkaar stikken, soft and stable ertussen

Daarna ben ik het mandje in elkaar gaan zetten. Ik stikte net langs de ByAnnie's soft and stable, er zit dus geen versteviging in de naden. Dit werkt perfect.


Mandje met ByAnnie's soft and stable versteviging

Waar ik in het broodmandje niet bij alle naden strak de versteviging heb zitten, is dat bij dit mandje nu wel het geval. Het staat als een huis!


Volgend project met ByAnnie's soft and stable komt uit dit boek.

Volgend project komt uit dit boek.


Patroon: zelf getekend
Stof: oranje skai UWYH en voering Soft Cactus Wicky Pikes S uit de webshop

2 opmerkingen:

  1. Leuk mandje en ik ben heel erg benieuwd naar welke tas je gaat maken.Een super leuk boek:Mijn tas.Ik heb er gisteren nog een clutch uit gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...