vrijdag 20 juni 2014

Home sweet home: mijn werk-, naaiplek en een uitdaging!



Aangezien de verbouwing nog wat op zich laat wachten, heb ik mijn naai- werkplek maar eens goed ter hand genomen. Spijtig genoeg ben ik vergeten om een foto te maken van de oorspronkelijke situatie, of misschien wel niet want het was niet iets om trots op te zijn. Manlief kwam op eens met het geniale idee dat hij op kantoor nog wel een kast had staan..... waarom is hij daar 1,5 jaar geleden niet mee gekomen? Ach maar niet aan denken, het is super lief dat hij nu zo meegedacht heeft. 
Ik ben blij, heel erg blij met mijn eigen kast naast mijn werktafel. Nu kan ik het echt eindelijk geordend en opgeruimd houden, want mijn tafel was een doorn in mijn oog. 

En na een nachtje slapen, kwam ik de woonkamer in en zag tot mijn grote verbazing dat mijn lief heel creatief bezig was geweest! De kastdeurtjes waren wit..... ik vind het echt super gaaf!


Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd naar jullie naai plekken. Wie volgt mij om eens jouw eigen plekje te laten zien? Wie weet doen we nog leuke ideeën van elkaar op! Laat je jouw blogberichtje even achter onder dit bericht? Leuk als je mee doet!

3 opmerkingen:

  1. leuk zeg!! hier geen foto. Ik gebruik de woonkamer, de eettafel. En rondom de eettafel en eronder staan bakken en tassen met spullen... ziet er niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai zeg dat is tof die foto's erop gemaakt!Zo iets doet mijne man niet voor mij maar gelukkig doet hij andere zaken,hé!Geniet van je eigen hoekje;ik naai in onze buro waar ook een pc staat en een grote (door mijne man zelf gemaakte)muurkast waar heel veel in kan zodat niemand mijne rommel ziet. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Dat belooft wat voor je atelier straks....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...