zaterdag 15 september 2018

Digitale patroon uitdaging deel 2

Maart digitale patroonmaand was voor mij dit jaar een succes. 
Maar nu sta ik op het punt om toch nog een paar digitale patronen bij Makerist aan te schaffen en dat deed mij denken dat er maar weer eens een actie moest komen. 
Ook merk ik dat ik stiekem wel goed functioneer als ik een beetje druk heb. Afgelopen week heb ik dat weer ervaren tijdens een patroontest (nog even geduld, komende dinsdag mag ik alles laten zien.


Anyway had ik bedacht om in oktober maar weer eens een uitdaging bekend te maken, word ik getipt dat Jos van Kloskacreatief (die ken je vast wel en anders ff doorklikken, ze maakt zulke mooie dingen en is ook nog eens een super toffe vrouw en actief voor diverse stichtingen) juist vandaag een uitdaging gestart is. Dat mooie plaatje is ook van haar hand, heb ik ongegeneerd gejat. Dank je Jos :).
We hebben ff ge-appt en bundelen onze krachten samen. 

Dusssss

Wie doet er met ons mee?
Tot het einde van het jaar, elke maand 2 digitale patronen gebruiken. 
Dat betekent dus vanaf nu minimaal 7 digitale patronen, printen, knippen, plakken en naaien. Oke je kunt ook gewoon met een beetje geluk op A0 laten printen.
7 maar, september is al voor de helft voorbij immers ;).

Gewoon om een stok achter de deur te hebben, lukt het niet, ga je niet dood, mag je gewoon volgende keer weer mee doen, kom je niet op een zwarte lijst of weet ik veel wat.... je hebt dan in ieder geval vast 1 digitaal patroon gebruikt, want dat moet zeker lukken toch?

Och hoor ik je nu denken dat je geen 7 digitale patronen bezit? Wauw hoe heb je dat voor elkaar gekregen, vertel het mij! In de tussentijd, kun je tot en met morgen nog op Makerist heel veel patronen voor €2 shoppen.... en nee ik heb geen aandelen, maar er zitten daar echt pareltjes tussen!


Ik zal een lijstje bijhouden met wie hier zijn blog/insta/fb achterlaat zodat we elkaar kunnen stimuleren! Dat vond ik in maart zo leuk om weer nieuwe blogs te leren kennen, bij elkaar te kijken en elkaar te motiveren.
Deel je de afbeelding op je blog en gebruik je op Instagram #digitalepatronenuitdaging, dan kunnen we elkaar allemaal volgen.


Wie doet er mee samen met Jos en mij?
Jos van Kloskacreatief
Inge Wijnands
Claudia
Christa
http://kreatita.blogspot.com/
hanneke van studiotiktak.blogspot.com
Rebecca instagram.com/creabecca
Angelique van Mierlo
Cindy https://missmaakt.wordpress.com
Delphine Justdelphine.blogspot.be
Sonja http://www.sewingalacarte.nl/
Joyce kooiker instagram.com/Sewjoyce
cael sewing https://www.instagram.com/cael_sewing/
https://motherfromgirlandboy.wordpress.com/
Corina van http://hobbyfreak-corina.blogspot.com/
Jacqueline https://www.instagram.com/jacquelinenieuwenhuis/
Mia Ducatteeuw (4 patronen tot kerst)
Nienke Borgers insta: borgero_sewing
Brigitte van Slooten
Noah Ygosse
Wonen InRilland
Esther de Boer
Annet Faasen
Angelique Wildering
Tialda van https://gestrikt.blogspot.com/
Henrike de Vries
Roelfina staats
Neeltje van http://stofgoed.blogspot.com/
Alma Kool
Corina van http://hobbyfreak-corina.blogspot.com/ (maar pas na haar verhuizing!)
Linda https://www.instagram.com/relaxmmode/
Marlijn http://www.lijnloos.be
Mirjam Jansen
Bianca van Rooijen Instagram.com/madebybila
Petra van Weerdenburg https://www.bloglovin.com/@amykas
sew cucio www.sewcucio.blogspot.com
Anne Filden
modevakschool studio zacht breda
Simone trampe
Rebecca vd Vaart
Chynthia willems
Elske Reitsema
Linda, Insta: lindaminnis
haysha
Karin,  Instagram karinhendk
Femminde : https://eenbergkaartjes.blogspot.com
Elfi: http://elfi-alfi.blogspot.com/


Wauw wat een lijst al, zo leuk :).

Staat jouw blog of insta-account nou niet genoemd, graag even in de reactie vermelden, dan pas ik het aan!

56 opmerkingen:

  1. Okay, vooruit met de geit! Ik doe mee. Zat net van de week te bedenken dat ik wel eens wat met sommige patronen mag doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig Inge!! Ik zet je erbij op de lijst. Ben benieuwd wat jij op je pc hebt staan :)

      Verwijderen
  2. Ik doe mee! Moet lukken denk ik zo 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joepie! Leuk dat je mee doet. Kijkje in jouw digitale patroonkast :).

      Verwijderen
  3. Twee zielen, een gedachte haha. Je hebt me de vorige keer al goed geïnspireerd en ik heb precies hetzelfde, soms even een schop onder mijn kont nodig. Toen ik van de week weer 8 patronen bij Makerist in de sale kocht (nee, ook geen aandelen), wist ik dat het weer tijd was voor een uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook mee. Heb teveel patronen die ik nog nooit gemaakt heb. Leuk! En waar gaan we onze creaties allemaal tonen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Christa, wat leuk dat je ook de uitdaging aangaat! Als je een blog hebt, fb of insta kun je daar je creaaties tonen. Mocht je dat niet hebben, dan kun je zelf een lijstje bijhouden. Ik zal 2 keer per maand een overzichtje maken hoe de stand ervoor staat. Kun je daar in een reactie kwijt hoe het jou vergaat. Veel naaiplezier

      Verwijderen
  5. Ja hoor, ik doe ook mee :D
    En ik ben ook wel benieuwd wat je op makerist hebt gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) :) Dit keer heb ik niet zoveel gekocht.... jongens hemdpatroon, een jas voor de jongste, vest voor mezelf, liska en maliska. Wil zeker 1 van de nieuwe patronen gemaakt hebben voor het einde van het jaar :). Ik zet jou ook op de lijst erbij! Veel naaiplezier alvast.

      Verwijderen
  6. Dat is wel een hele goede stok achter de deur; ik heb stoffen en patronen te over, dus reden genoeg om mee te doen. Het zal wel even woekeren zijn met de tijd, maar het lijkt me wel erg leuk om deze uitdaging te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mijn blog is: studiotiktak.blogspot.com

      Verwijderen
    2. Stoer dat je de uitdaging met ons aangaat! Enneh het laatste wat ik wil veroorzaken is stress.... dus gewoon relaxed aandoen, al heb je 1 nieuw patroon genaaid is het ook al prima!

      Verwijderen
  7. Rebecca van der Vaart15 september 2018 om 22:07

    Leuk, ik doe mee, goede stok achter de deur om met nog meer digitale patronen aan de slag te gaan! instagram.com/creabecca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig! Ik zet je op de lijst erbij. Moeten misschien nog ff een # verzinnen....... idee?

      Verwijderen
  8. Ik doe alleen maar aan digitale patronen, ben te lui voor overtrekken ��, daarnaast vind ik de instructies bij digitale patronen veel duidelijker. Genoeg plannen liggen, dus ja graag wil ik meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha en ik heb juist een hekel aan plakken en dus print ik alle maken af en trek ik over. Ben het met je eens dat de digitale patronen over het algemeen veel duidelijker zijn dan die uit boekjes... en ook betere pasvorm hebben. Ik zet je op de lijst erbij. Heb je ook een plekje waar we jouw creaties kunnen bewonderen?

      Verwijderen
  9. Leuk, ik ga ook een poging wagen! Heb nog genoeg liggen! Wat ik maak zal ik delen op https://missmaakt.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joepie, leuk dat je meedoet! We gaan je volgen :). Succes!

      Verwijderen
  10. Ik weet niet hoeveel ik er heb maar ik wil het wel proberen
    Justdelphine.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach maakt toch niet uit? Gewoon weer eens op de harde schijf neuzen en wie weet wat voor pareltjes je daar gaat vinden! Super dat je meedoet!

      Verwijderen
  11. Heb er even snel over nagedacht: zo'n stok achter de deur is altijd wel handig. Ik ben erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Enneh geen stress he? Gaat gewoon om elkaar te stimuleren om die zielige patronen die maar op de pc staan te activeren ;).

      Verwijderen
  12. Dat moet lukken! Instagram.com/Sewjoyce. Komt er nog een #?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet zeker dat het jou gaat lukken! Heb je een suggestie voor # ?
      Vorige keer had ik natuurlijk #maartdigitalepatroonmaand...... nu #digitalepatronen2018 ofzo?

      Verwijderen
    2. Lijkt me een goede!!

      Verwijderen
    3. Het is #digitalepatronenuitdaging geworden!

      Verwijderen
  13. Ik doe ook mee. Ik ben wel van de eerste keren de laatste tijd ;-) maar ga mijn best doen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joepie!!! Tof dat je meedoet.... enneh straks naar de naaidag gewoon een digitaal patroon meenemen..... en volgens mij heb je onlangs nog een digitaal patroon gemaakt, dus dat gaat je lukken!

      Verwijderen
    2. Haha ik denk wel dat het me gaat lukken ;-) Ik heb nog zoveel op mijn lijstje staan, alleen iets minder ruimte in de kast haha
      Dit is trouwens mijn instagram: https://www.instagram.com/cael_sewing/
      Daar doe ik mee mee :-D

      Verwijderen
  14. ik doe graag mee.
    https://motherfromgirlandboy.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk!! Ben benieuwd wat het je gaat brengen en wat je mogen bewonderen op je blog :).

      Verwijderen
  15. Leuk! Ik doe ook mee :). Heb er ook nog een aantal liggen :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk!! Ik heb je op de lijst erbij gezet... en ga je op insta ff volgen.

      Verwijderen
  16. Op FB al gemeldt, maar ik doe ook mee (samen met vriendin Mirjam). Mijn blog speciaal weer nieuw leven in geblazen met de eerste ;) http://www.lijnloos.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een dubbele uitdaging voor jullie dus en digitale patronen en je blog weer in ere herstellen. Super tof!!

      Verwijderen
  17. Bianca van Rooijen16 september 2018 om 22:26

    Leuk!! Ik doe ook graag mee! Heb nog een heel grote stapel ongebruikte patronen liggen..
    Instagram.com/madebybila

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken, super dat je ook aanhaakt!

      Verwijderen
  18. Hoi, ik doe graag mee. Ik weet niet of ik er zoveel af krijg, maar ik ga mijn best doen. Toevallig de laatste weken bezig geweest met veel digitale patronen printen, nu nog plakken en maken😁
    https://www.bloglovin.com/@amykas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat om de intentie en die digitale patronen weer eens in het zonnetje te zetten. Ben benieuwd wat je straks gaat plakken en naaien!

      Verwijderen
  19. Ik doe ook graag mee, leuk idee! Het geeft hopelijk een goede stok achter de deur. Mijn blog: www.sewcucio.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch wel grappig te lezen dat meer mensen een stok achter de deur als positief ervaren :). Ik heb je op de lijst erbij gezet en ben benieuwd wat er voorbij gaat komen van jou!

      Verwijderen
  20. Oh, 7? Nou, misschien gaat dat nog wel lukken ook... Ook nog eens goed voor de voorraad ��
    Count me in!
    fb: @MinnisMode
    Insta: lindaminnis
    Insta: Minnismode

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof dat je meedoet! Je staat op de lijst en geniet van het naaien!

      Verwijderen
  21. Zoals ik al op Facebook vermeldde, doe ik weer mee. Ik heb al een stapeltje klaar gelegd.
    Mijn blog (maar al een aantal jaar niet meer gebruikt): borgero.blogspot.nl
    Op Instagram ben ik borgero_sewing, en op Facebook Nienke Borgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit lijkt me heel leuk. Ik doe mee!
    Ik heb nog blog dat zit wel in de planning. Heb wel instagram maar daar ben ik niet zo handig mee����

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof dat je meedoet! Ach het gaat met name om de stok achter de deur... enneh je kunt altlijd reageren op de updates die hier gaan komen om te vertellen hoe het ervoor staat!

      Verwijderen
  23. Ik doe ook graag mee!
    Op Facebook Karin Hendrikx de Koning
    Op Instagram karinhendk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh tof dat je mee doet! Ik schrijf je op de lijst erbij :).

      Verwijderen
  24. Hallo Marieke,
    Wat een super uitdaging weer!! Ik doe graag mee.
    Mijn blog: https://eenbergkaartjes.blogspot.com/.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. TOf dat je meedoet, heb je op de lijst erbij gezet :). Ben benieuwd wat we van jou gaan zien!

      Verwijderen
  25. Ik doe ook mee. Mijn naam staat er wel al tussen, maar mijn blog nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm ik zie je er helemaal niet tussen staan, heb ondertussen wel uitgevogeld wat jouw blog is..... Je staat in ieder geval nu wel op de lijst. Mocht je dubbel staan, dan hoor ik het graag.

      Verwijderen
    2. Ahaha ik zit verder op jouw blog te kijken en volgens mij ben jij Roelfina of heb ik dat mis???

      Verwijderen
  26. Nou ik doe mee. Al ben ik wat laat......Ik heb al wel 2 digitale patronen uitgewerkt liggen. X Daniëlle ( www.sewsewit.blogspot.nl ) Facebook groep sewit)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig! Ik heb je op de laatste lijst erbij geschreven.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...