dinsdag 18 september 2018

Impala skirt

Wat een leuk rokje is dit en ik mocht het patroon testen.
(lees goed verder hoe je 10% korting kan krijgen op de gebruikte stoffen :) )

Impala skirt, MaMarieke

Weet je waarom?

* gewoon om te zien
* het maar weinig stof gebruikt
* perfect voor restjes
* heel snel in elkaar zit
* 2 opties heeft

Voor de patroontest moest ik de versie maken met rits, maar de Impala rok heeft ook een optie zonder rits zoals je straks zult zien.


Impala skirt, french terry My way

Ik gebruikte My way french terry uit de webshop, geloof dat ik 40cm nodig had voor de versie van 8 jaar. De uni paarse stof is een joggingstof waar ik nog een restje van had liggen in de kast.


My way french terry, MaMarieke

Achterzijde is gewoon eenvoudig uit 1 stuk.

Natuurlijk maakte ik ook nog even snel de andere optie zonder rits. Dat is echt een uber snel genaaid!

Ikatara french terry

Waarschijnlijk herken je de stof combi. Ik vroeg jullie op insta (@mamariekes ) al om advies. De Ikatarina french terry (die is overigens super zacht door de modal) combineerde ik met de uni french terry dark navy. Echt een super combi vind ik. 

Weet je, gewoon omdat het kan, deze week (tot en met 23 september) 10% korting op deze twee stofjes van deze rokjes! 
Gebruik code: gewoonomdathetkan

My way french terry ook super leuk voor een legging, of jurk of..... bedenk zelf maar!

Impala rok, Sansahash, MaMarieke

Natuurlijk moet er wel nog steeds iets van roze aan ;). Het overslagvestje wat ik in het begin van dit jaar naaide, past gelukkig nog steeds. Ook de legging is er eentje van vorig jaar, maar die is wel aan vervanging toe.

greenscreen

Tja ach, we hadden lol :). 
Naast zo'n wit foto scherm heb ik ook een groene variant. Ze had zin in een uitstapje naar sneeuwtoppen :).

(tot 24 september 2018)

Maar elke dag wordt er ook 1 patroon weggegeven. 
Hoe maak je hier kans op? 
Zorg dat je op alle blogs die die dag mee doen aan de tour een reactie achter laat en dat je volger bent van die blogs, inclusief die van Sansahash.
Aan het einde van de dag wordt er door Sansahash een willekeurige winnaar getrokken die aan die voorwaarden voldoet. 

Vandaag doen mee:
  1. Fleur van Haaster-Sebregts of Fleuresebregts
  2. Alexandra Robbe of  bysawadee
  3. Annet Lugtenburg of annetsnaaicreaties
  4. Davina Briers of woohoobydavina
  5. Marieke te Voortwis of Mamarieke
  6. Marieke Van Damme of mariekefalderieke
Succes, ik duim voor je..... 

Patroon: Imapala skirt, Sansahash maat 4jr, lengte 8jr
gebruik vouchercode: gewoonomdathetkan voor 10% korting op deze stofjes.

Digitale patroonuitdaging: 2/8


8 opmerkingen:

  1. Heel mooi rokje, die rits maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk! die rits vindt mijn dochter vast te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk rokje, simpel maar door de rust en schuine voorpand toch net iets anders. De bomberjack erbij is ook zo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk rokje, beide versies hebben hun eigen charmešŸ˜€.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuke rokjes!! Die rits is vast wel wat meer werk, maar ook wel prachtig om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een rits inzetten is echt niet moeilijk hoor! Zeker niet als je Stylefix gebruikt. https://www.mamarieke.nl/stylefix/farbenmix Kan echt iedereen :)

      Verwijderen
    2. Oh, maar ik heb geen schrik om ritsen in te zetten ;) Het is gewoon net wat meer werk dan het niet te hoeven doen :D

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...