woensdag 5 september 2018

Super snelle Domi

Mijn weekend was super productief. 
Vlak voordat de oudste op kamp ging, zag ik nog snel dat zijn Domi wel aan de korte kant was. Dus toen ik nog een ruim uur over had voordat de schatten weer thuis zouden komen, bedacht ik me dat het wel een goed plan was om een super snelle Domi te maken. Immers waren dochter en middelste knul al voorzien van iets nieuws.

Een super snelle domi is dus eigenlijk gewoon een "test" versie, zonder zakken of andere poespas. 

Domi Sofilantjes, MaMarieke


Tja en dat hij hem direct de volgende dag naar school aanwilde had ik niet helemaal voorzien. Blijkbaar zit hij erg lekker :).

Domi Sofilantjes, MaMarieke

Stil staan om op de foto te gaan is niet zijn hobby, maar ach, zo zien jullie de broek in actie ;). Hij zit perfect.
Ik maakte wijdte 146 en lengte 164 wat ik nog eens met 5cm verlengde en gebruikte gewoon een uni dark navy french terry. 

Jullie begrijpen vast dat hij een volgende bestelling heeft gedaan, maar dan wel MET zakken.


Patroon: Domi van Sofilantjes, wijdte 146, lengte 164+5cm

3 opmerkingen:

  1. Snelle actie met succes! Ben benieuwd naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi 😍
    De domi is hier ook favoriet bij de jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd een heerlijk patroon! Ik maakte hem hier zelfs van rekbare jeans stof (korte versie tot boven de knie) voor onze jongste zoon.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...