zondag 2 september 2018

Vallis hack

Ik loop een beetje achter met bloggen.... een redelijke offline zomer is het geweest, maar wel af en toe achter de naaimachine gezeten. Aangezien het zonnetje maar bleef schijnen en ik ook eens wat anders aan wilde dan de Vallis jurk, hackte ik het patroon.

Lillestoff rokje, Vallis hack

In mijn kast vond ik nog een prachtige lap stof, die toverde ik om in een rok. Eigen patroon, lekker simpel met gewoon een elastiekje in de tailleband. Echt super snel klaar.

Daar bovenop een simpele witte top. Ik verlengde het bovenstuk van de Vallis jurk en klaar was ik. Heerlijk hoogzomer outfit die ook veel gedragen is.

Lillestoff rokje, Vallis hack

Foto's zijn van de hand van mijn 6 jarig grietje :).

Patroon: rok; eigen patroon, top: Vallis hack
Stof: rok: Lillestoff van vorig jaar, top: witte uni tricot uit de shop


4 opmerkingen:

  1. Jij liep achter met bloggen, ik loop achter met het volgen van je blog😅... Hartstikke druk gehad met klussen in ons nieuwe huis en verhuizen😄.
    Hartstikke geslaagd die Vallis hack! En zo'n mooie stof, behoeft ook maar een simpel patroon, erg mooie rok.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom terug! :). Je had inderdaad wat bij te lezen. Lief dat je overal berichtjes achter gelaten hebt! Heb je een fijn naaiplekje in je nieuwe huis?

      Verwijderen
    2. Wel al vloeroppervlak gereserveerd in de woonkamer (daar naai ik namelijk het liefst) maar hij moet nog ingericht worden tot naaiplek. Dat gaat helemaal goed komen😃!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...