dinsdag 4 september 2018

Orka map

Natuurlijk naaide ik niet alleen voor mezelf afgelopen weekend. 
Voor de middelste maakte ik een mooie hoes voor zijn huiswerkmap. 
Hij was dol blij met het resultaat! Zeg nou zelf, toch veel leuker om een zachte orka op de kaft te hebben dan zo'n stugge kaft met standaard print?

hoes voor multomap

Ik gebruikte een paneeltje van Bambi blauw wat al enige tijd in mijn kast lag te wachten. Ik verstevigde het met Vlieseline H630 zodat het wat meer volume kreeg en zachter aanvoelde. Randen werkte ik af met biaisband.
Zie nu dat de foto's niet geweldig belicht zijn. Gisterenavond nog snel even gemaakt voordat de map zijn tas in ging.... 

hoes voor multomap

Een eenvoudig klusje, maar zo ontzettend dankbaar. Zoonlief was zo ontzettend blij!

Patroon: hoes zelf getekend
Stof: Orka paneel van bambi blauw en Vlieseline H630

4 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee. Dochter heeft sinds dit schooljaar ook zo'n map en die is standaard wit. Daar is natuurlijk geen bal aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan mij voorstellen dat hij er heel blij mee was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een originele kaft en ideaal als stoffenverwerking!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...