woensdag 29 augustus 2018

Natuurlijk ook een miniversie

Nou ja, mini is het eigenlijk ook niet meer met een lengte van 128.... 
De meisjes Vallis van Sofilantjes, dochterlief voelde zich er super in. 

Vallis Sofilantjes MaMarieke

Ook deze jurk werd de dag voor onze vakantie genaaid. Ze koos zelf het stofje uit. Eigenlijk dacht ik dat het roze tijdperk over was, maar blijkbaar had ik het fout ;). En stiekem vind ik het nog best leuk ;)

Vallis Sofilantjes MaMarieke

Echt een super jurkje ook voor meisjes! Nu een vestje er overheen... of nou ja, vandaag was het nog heerlijk warm en volgende week gaat de temperatuur weer richting 28 graden.... voorlopig nog perfect Vallis weer! 

Patroon: Vallis Sofilantjes 



*Sommige links in deze post zijn affliliate links. Dat betekent dat als je via deze link een bestelling plaatst bij Sofilantjes, ik een kleine bijdrage daarvoor krijg. Voor jou wordt het patroon niet duurder. Uiteraard doe ik dit alleen omdat ik volledig achter dit patroon sta! Maar volgens mij was dat al wel duidelijk uit mijn blogbericht

3 opmerkingen:

  1. Mooi exemplaar. Maar maat 128 al? Tje ze groeit hard. Ik naaide maat 134 voor mijn 9 jarige meid 😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de lengte wel.... wijdte is 4jr, dacht maat 104. Dat is nou het fijne van zelf naaien he? Alles op maat kunnen maken. Jouw exemplaar heb ik nog niet voorbij zien komen toch?

      Verwijderen
  2. Ik zie dat ik hier nog niet op gereageerd had. Wat een super leuk exemplaar heb je gemaakt. Voor mij kwam het patroon te laat deze zomer, maar volgend jaar ga ik deze zeker maken voor jongste dochter!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...