zondag 24 september 2017

Mam ik ga de stilte verstoren...

zegt dochterlief (5jr) terwijl ze naast mij achter de naaimachine zit en ik draadjes aan het wegpeuteren ben waardoor mijn machine stil staat. 
Schattig toch?

Het is echt zo gezellig om samen in het atelier bezig te zijn. Puur genieten!

Dochter achter de minisew van Janome

Ze is bezig met de teveel gesneden vierkantjes van haar broers in lappen van 10 te naaien. Ben benieuwd hoever ze gaat komen. De jongens hebben al even niet meer achter de naaimachine gezeten. Meer een activiteit voor koude regendagen ;).

Wat ik aan het naaien was? Nog een Billie van Zonen09. Een monsterlijk exemplaar dit keer. Het monster wat het shirt moet dragen wilde niet op de foto.... vandaar even een plat kiekje. Overigens ben ik helemaal een snappap labeltje vergeten eraan te stikken. Dat zal ik nog even doen, want dat vind ik toch wel erg tof. Denk dat ik teveel afgeleid was door madammeke rechts van mij.


Zonen09 Billie raglan


 Patroon: Zonen09 Billie breedte 158 S, lengte 170
Stof : Monsters petrol van Swafing gecombineerd met een uni tricot.

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...