zondag 17 september 2023

Ik ga stoppen

 Ja je leest het goed, het is tijd voor een nieuwe stap in mijn leven en dus


ga ik stoppen met MaMarieke.


Wat heel klein begon in het begin van 2012 is uitgegroeid tot een heel fijn atelier en webshop, vol met spullen waar ik achtersta en die ik zelf ook veelvuldig gebruik. Meer dan 11 jaar heb ik met veel plezier gewerkt, maar  nu is het tijd voor iets nieuws. 

In het voorjaar ben ik weer begonnen met studeren waar ik enorm van geniet. In de afgelopen maanden heb ik veel nagedacht waar mijn hart ligt en wat ik wil. Studeren, cursusmateriaal ontwikkelen, een nieuwe praktijk opbouwen en de webshop draaiende houden, is niet te combineren. 

De conclusie heb je hierboven gelezen. Tijd om in actie te komen.


Vanaf nu shop je met 40% korting alles in de webshop

 behalve de geweven maatlabels.

Uiteraard geldt op=op.

Vanwege het hoge kortingspercentage komt de gratis verzending te vervallen.


Denk ook nog even aan die kadobon die je eventueel hebt liggen. 

2 opmerkingen:

  1. Het was leuk en leerzaam om je te volgen. Hopelijk ligt er nog heel veel moois voor je in het verschiet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...