donderdag 31 mei 2018

Cessim, shirt voor iedereen!

Ze deed het alweer! 
Sofilantjes heeft weer een super tof patroon gemaakt, het Cessim shirt, met heel veel opties en ik was 1 van de gelukkige die het patroon mocht mee testen. Oorspronkelijk is het een jongenspatroon, maar tijdens de test zijn er al diverse meisjes varianten voorbij gekomen en die zijn ook geweldig!! 
Unisex dus!

Door de enorme hoeveelheid opties, is het eigenlijk een patroon voor iedereen. Heb je dus naast de keuze van de stof, ook nog een beslissing over welke versie je zal gaan maken :). Of misschien gewoon je schatten laten kiezen, zoals ik deed. Soms moet je het jezelf gewoon makkelijk maken. 

Als eerste maakte ik optie C met korte mouw en Vhals voor mijn net 11 jarige knul. 

Cessim, Sofilantjes, optie C, MaMarieke

Hij koos de stoffen. 
Ik moest wijdte 9 jaar en lengte 14 jaar maken. Die V-hals vind ik echt helemaal top! 
Stiekem zie ik altijd toch een klein beetje op tegen een V-hals. Is toch net wat meer werk om het precies goed te krijgen in vergelijking tot een ronde hals enneh ik heb niet altijd tijd genoeg, of geduld... of lees gewoon een luie naaister ;).
Maar met deze beschrijving was het echt een fluitje van een cent. Oke wel iets meer werk, maar hij zat in 1 keer perfect. Love that!

Cessim, Sofilantjes, optie C, MaMarieke, achterzijde

Super toffe color block lijn toch?
Meneer is helemaal blij met zijn nieuwe shirt!

Maar er zijn dus meer opties....


De optie die ik juist naaide staat hier niet bij. Er zijn dus wat color block betreft 4 opties eigenlijk.
Dan heb je daarna nog de keus tussen korte mouw, lange mouw of halve mouw. En of dat nog niet genoeg is, ook bij de hals zijn er nog 2 opties: V-hals of ronde hals.
Genoeg keuze lijkt me.

Wat je wellicht allang weet, is dat Sofilantjes altijd start met een release sale. Nu dus weer. Tot en met zondag 3 juni 23:55uur kun je het Cessim shirt patroon aanschaffen voor maar €6,05. Daarna zal de prijs €10,71 zijn. Helaas zul je wel echt moeten printen en plakken, of even het A0 bestandje laten afdrukken, want het patroon komt niet als papieren patroon uit. 
Dus wees slim, voordat je spijt krijgt ;).




*Sommige links in deze post zijn affliliate links. Dat betekent dat als je via deze link een bestelling plaatst bij Sofilantjes, ik een kleine bijdrage daarvoor krijg. Voor jou wordt het patroon niet duurder. Uiteraard doe ik dit alleen omdat ik volledig achter dit patroon sta! Maar volgens mij was dat al wel duidelijk uit mijn blogbericht


7 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...