maandag 28 mei 2018

zomerse lady skater dress met MaMarieke touch

Nee ik ga niet klagen over de temperatuur, ik handelde gisteren om het wat dragelijk te maken vandaag..... ik naaide een zomerse jurk voor mezelf van een stofje dat al even lag te wachten op een bestemming.

Laatst vond ik mijn patroon voor de lady skater dress terug tussen mijn stapel uitgewerkte patronen. 
Note to myself, een beter opruim systeem verzinnen ;).

Een tijdje geleden naaide ik een Amelia van Bellasunshinedesigns voor mezelf. Echt het was een no go. Vreselijk, ik voelde me een olifant.... maar ik vond de rugzijde wel erg tof. 
En nee ik ga geen foto's laten zien van die jurk. De jurk heeft wel een goede bestemming gekregen overigens.

lady skater dress

Het is een heerlijk luchtige jurk.

lady skater dress MaMarieke

Het achterpand van de lady skater dress paste ik dus aan.  

achterzijde detail eigen ontwerp

Helemaal blij met de jurk!

Patroon: lady skater dress met een MaMarieke touch



4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...