vrijdag 22 juni 2012

Kraamkadootje

Mijn moeder was onder de indruk van het rompertje met de olifantjes die ik laatst gemaakt had. Ze was wel benieuwd hoe dat nou precies ging met dat flex- en flockfolie. Ze ziet natuurlijk wel steeds het resultaat maar had het nog nooit gezien hoe het nou op de kleding kwam. Een goede vriendin van haar is onlangs oma geworden, dus tijd voor een kraamkadootje, ze wilde ook een romper met een leuke applicatie van flockfolie.

We zijn samen aan de slag gegaan.... Nou ja, eigenlijk ben ik aan de slag gegaan en heeft zij staan kijken en vroeg zich een paar dingen af.

* Waarom zet ik de strijkplank zo laag? om goed kracht uit te kunnen oefenen tijdens het persen van de applicatie.
* Waarom ik bakpapier nodig had.... om het textiel te beschermen tegen de hitte van de bout 2 keer 30 seconde.

Haar conclusie: dat gaat makkelijk en snel!

En zie hier het resultaat! Ben benieuwd wat de kersverse mama ervan gaat vinden!






hmm strijken is niet mijn hobby ;). Binnenkort is deze helikopter ook hier verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...