maandag 9 maart 2015

Safari trui voor kleuter

Eigenlijk wilde onze kleuter zijn trui zelf naaien, maar deze heb ik toch voor hem gemaakt. Wel heeft hij zelf de stof uitgekozen en zijn wensen doorgegeven. Er moest en zou een kangeroo zak op zitten. Blijft toch geweldig om je arm door een zak te kunnen steken. Overigens wordt er al veel in opgeborgen heb ik gemerkt toen opeens vanochtend een wekker op zijn buik af ging. Hij wilde dus de safari camouflage joggingstof want die stof is zo heerlijk zacht.

Camouflage joggingstof trui

Patroon zelf ontworpen en getekend. Sluiting met een asymmetrische schuine rits, kangeroozak en opstaande asymmetrische kraag.

details trui



rugpand joggingtrui

Beleg op rugpand heb ik met coverlock doorgestikt met bijpassend rood garen. Ik ben na een extra workshop echt vriendjes geworden met mijn coverlock!




 






















Is het geen stoer knulletje?



Stof: safari camouflage gekamde joggingstof, 100% katoen 
Patroon: eigen ontwerp

7 opmerkingen:

  1. Zo cool! Zowel de trui als de zoon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig geworden je trui,
    en stoere kerel!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie trui, coole stof ook, ik houd van dierenstoffen, leuk dat het camouflage vlekken lijken maar van dichtbij dieren zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, echt een leuk patroon! En leuk met die contrasterende afwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat hem erg goed! Mooi stofje, voelt lekker aan ( live gevoeld hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie trui. De roze versie is hier door dochterlief gespot, maar voorlopig ligt er nog ander naaiwerk weg te werken. Ik vindt het in ieder geval een gave stof.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...