dinsdag 4 augustus 2015

Iniminie beebje

ja echt, een iniminie schattig beebje, nee onze kinderen zijn nooit zo klein geweest. Beetje te vroeg dus mijn zelf-maak-kraamkadootjes-planning liep erop stuk. In een onwijs drukke periode moest ik dus a-la-minute zeg maar iets maken. Vrij inspiratieloos was ik, waardoor ik jullie hulp vroeg op mijn facebook pagina. Dank jullie allen voor de enthousiaste, leuke ideeën! Ik was verbaasd dat ik op zo'n laat tijdstip nog direct reacties kreeg :). Leuk!

Maar goed, wat het geworden is:

Rompertje bedrukt met flockfolie vogeltjes

Ik nam dochterlief gezellig mee om shirtjes te kopen voor het kleine baby'tje. Dan is het natuurlijk niet vreemd dat ik met roze thuis kom.
De applicaties heb ik gemaakt van flockfolie. Voor baby kleertjes gaat mijn voorkeur echt uit naar het heerlijke zachte flockfolie.




Verder kreeg ik van iemand de suggestie om een luiermapje te maken. Best aardig dacht ik, maar ga je dat gebruiken? Zelf dus nooit gemaakt of gebruikt dus was helemaal verbaasd toen ik even ging googlen. Ik gebruikte de beschrijving van eloleo, duidelijk en eenvoudig te volgen maar dat weten jullie natuurlijk al lang! Dook nog even in mijn lapjes kast en vond nog 2 leuk te combineren lapjes.  Ik heb nog overwogen om wat lintjes en kantjes toe te voegen, maar bedacht me dat de ouders daar minder blij van zouden kunnen worden, dus heb ik dat achterwege gelaten. Een vrij eenvoudig, maar vrolijk mapje is het geworden.

luiermapje van restjes katoen

De kersverse papa en mama waren natuurlijk erg trots op hun 2 weken oude dochter en heel blij met de presentjes. En wij genoten van het kleine wondertje en de levensvreugde!





7 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Zulke cadeautjes vallen altijd in de smaak hihhihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi stofje voor dat luiermapje. Heb ik zelf nooit gebruikt, maar als ik het kreeg zou ik het wel gebruiken, lijkt me toch handig!
    Ook schattig, die applicaties!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeau's om te geven maar nog leuker om te krijgen.
    Leuke dingen heb je gemaakt met de flockfolie.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad leuke dingetjes om af te geven bij een geboorte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke cadeautjes! Aan niets te zien dat je planning in de war gestuurd werd ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blogje! ik vond u via andere haakster, zo gaat het in blogland,
    ik kijk op uit om nog meer te bezoeken, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...