zondag 1 mei 2016

Temperatuurdeken, update 3

Ik heb een dip gehad.... had er geen zin meer in. Elke keer hetzelfde patroontje, veelal dezelfde kleuren en weinig uitdaging. Ik houd ervan iets uit te moeten zoeken en te proberen en dat miste enorm. Deken aan de kant gegooid, wel bleef ik de temperaturen opschrijven, onder het motto dat ik nooit wist of ik toch nog verder zou gaan. 
En ja hoor, na die heerlijke eerste warmere dagen vorige maand, kreeg ik toch zin om weer te beginnen. Nu haak ik gewoon op het moment dat het mij uitkomt en als ik er zin in heb. Geen verplichting meer van iedere dag "moeten".
Vandaag haakte ik de laatste dag van maart. Ik lig nu dus mooi 1 maand achter. Met de komst van nieuwe kleuren geniet ik er weer meer van. Een snelle foto op het gras in de zon, de kleuren komen niet helemaal goed uit zag ik net.... maar een indruk hebben jullie wel.


temperatuurdeken 2016 januari tot en met maart

Hij is heerlijk zacht en warm :). 

Ben benieuwd wie van jullie is begonnen en nog mee haakt!

1 opmerking:

  1. Gelukkig had je weer even zin in de granny's voor je deken! Ik ga binnenkort met de scheepjes cal beginnen. Heb al gelezen dat het een uitdaging is...
    Succes met jou deken! April was weer best koud dus veel blauwe kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...