maandag 6 juli 2020

Het werd toch geen tshirt voor manlief

Ik zweer het, ik wilde manlief verrassen met een nieuw t-shirt, maar toen ik de lapjeskast opentrok zag ik dit lapje.... niet echt geschikt voor hem, maar het smeekte gewoon om vernaaid te gaan worden. En ach ik ben de beroerdste niet ;).
 Aangezien ik nog steeds vrijwel geen passende kleding heb, stelde ik mijn plan bij. 
Dat moet je soms gewoon doen hè?

Madeleine dress Halla patterns

Het patroon wat ik ging gebruiken was gelijk duidelijk aangezien dit mijn lievelingsjurk ondertussen is...  de Madeleine dress van Halla patterns.
Dochterlief nam vandaag even snel een paar foto's toen de miezer opgehouden was. Blijkbaar vond ze mijn hoofd niet boeiend genoeg ;). 
Ben er blij mee!

2 opmerkingen:

  1. Super leuk stofje en model! Jammer dat onthoofd werd (lol).
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer wat (voor jezelf) hebt gemaakt😃. En dan zo'n leuke jurk uit zo'n leuk stofje😍

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...