maandag 26 november 2012

Olifantje 2

Farbenmix olifant kussen, als Sint kadootje

De geknipte versie had ik al laten zien. Het heeft even geduurd voordat ik hem af kon maken. De stof moest nog gewassen worden en dat moest natuurlijk ook stiekem gebeuren. Drogen aan het wasrek vond ik te riskant, dus in de droger gedaan. Het is er heerlijk zacht van geworden! 
Dit exemplaar is voor mijn petekindje van 7 maanden die hier Sinterklaas komt vieren met zijn grote zus, papa en mama.
De link naar het gratis Farbenmix patroon vind je hier.


Ik heb al een aantal keer de vraag gekregen hoe ik het toch durf om zelf kadootjes te maken voor Sinterklaas... 
  • ik gebruik stofjes die de kinderen nog nooit gezien hebben.... 
  • er bestaat een creatieve-knutsel-Piet....
  • mijn kadootje voor pakjesavond zullen alle restjes van de stoffen zijn, zodat ik daar gewoon ongestoord mee verder kan naaien nadien!

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...