zaterdag 3 november 2012

Preview, farbenmix olifant

Farbenmix olifant


Een rustig avondje, maar te moe om de trui, die ik voor onze grote knul aan het maken ben, af te maken. Ik moet alleen nog de mouwen aanzetten en zomen, maar ik weet uit ervaring dat ik dat beter niet kan doen als ik moe ben. Dus morgen ga ik daar nog wat tijd voor creëren. 
Dus moest ik wat anders gaan doen...... en aangezien sinterklaas over bijna 1 maand alweer gevierd moet gaan worden, wordt het de hoogste tijd dat ik daarvoor in actie kom. Voor wie deze Farbenmix olifant gaat worden weet ik nog niet, maar volgens mij wordt het een prima sint kado!


3 opmerkingen:

  1. wat een leuke link van Farbenmix, die kende ik nog niet!
    En succes met de olifant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke,

    Ik vind jou "olifant in wording" erg leuk. Zelf maakte ik ook al eens een versie met aan de ene zijde oranje nickyvelours en aan de andere zijde een bedrukte lichtblauwe stof met oranje. Laat je het eindresultaat ook nog eens zien ?

    Groetje van Anne-Marie (www.bagsnstuffbymarie.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat ik zeker.... maar er is nog niets aan gebeurd. Erg he? Ik kwam er achter dat ik het stofje nog niet gewassen had, dus dat moet eerst nog stiekem gebeuren..... en we hebben nog even tot 5 december toch? ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...