maandag 29 april 2013

Flexfolie, aan de slag met en voor peuter en kleine update lap swap

De kledingkast van peuter is nog weinig gevuld met zomerkleding. Er lagen nog wat saaie shirts op een plankje in de kast. "Mam die ga ik echt niet aantrekken hoor, veel te saai!" waren zijn woorden. Hij wist precies wat hij op de shirts wilde.... een krokodil "die bijt in je bil", een monster en giraffen.
Samen gingen we achter de laptop plaatjes zoeken, daarna mocht hij kleurtjes folie zoeken. Hij koos appelgroene flexfolie en de giraffenprint.

Flexfolie applicaties maken

De knip-vaardigheden van een 3 jarige laten nog iets te wensen over om deze plaatjes uit te knippen en dus knipte ik, met een kereltje die nieuwsgierig op mijn vingers stond te kijken. "Mama nu worden het twee krokodillen!" was zijn reactie toen ik aan het knippen was.
Helaas kon ik hem niet overhalen om nog een deel van de krokodil laag op de rug van zijn shirt te flexen, want "ik ben een krokodil en bijt in je bil" blijft zo favoriet.......
Tot slot het resultaat:

T-shirt gepimpt met flexfolie

Het monster moet nog gemaakt worden. Hij heeft hiervoor flockfolie gekozen.

Tot slot nog even iets over de lap swap.....wat geweldig dat iedereen zo enthousiast is! Wees gerust, ik ga zondag pas de lapjes verdelen, dus als jullie lapjes nog onder weg zijn komt het vast goed, als zaterdag alles maar binnen is. Mocht je op de valreep nog mee willen doen, dan kan dat natuurlijk! Kijk voor alle info bij het eerste bericht over de lap swap.

6 opmerkingen:

  1. Super zeg, daar steelt hij echt de show mee!!!

    Kan niet wachten tot de envelop van de lapswap komt hihihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk ik wacht met smart op mijn bestelling flock!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn twee leuke shirts geworden, snap het best dat ie ze saai vond. Laat de zomer maar komen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke shirts zo. De folie fleurt ze helemaal op. Ik kijk uit naar de envelop met lapjes.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja! Dat zou ik ook gedaan hebben - een krokodillenbek op de rug.
    Leuk, dat giraffen folie. En verder ben ik benieuwd naar het resultaat van de swap.
    Veel plezier zondag bij het verdelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...